مروری بر اخبار و شایعات سرویس جدید ویدیویی اپل

مروری بر اخبار و شایعات سرویس جدید ویدیویی اپل

سال قبل گزارش‌هایی مبنی بر سرمایه‌گذاری یک بیلیون دلاری اپل بر روی سرویس استریم ویدیویی جدید خود مطرح شد که می‌تواند سرویس Apple Music را تکمیل کند. این‌طور پیداست اپل قصد دارد فروش حق اشتراک سرویس جدید را با خدمات ابری خود یا iCloud، سرویس موزیک و سرویس مجله خود ترکیب کند. بعد خبر رسید که اپل مشغول به بازسازی سریال قدیمی و پرطرفدار استیون اسپیلبرگ به نام داستان‌های شگفت‌انگیز است. سپس در پیش‌‍بینی‌ها آمده که اپل این سرویس را در ماه مارس سال ۲۰۱۹ به جهانیان معرفی خواهد کرد اما این کمپانی هنوز اجازه نداده که سرنخ تازه‌ای از این سرویس به بیرون درز کند. قصد داریم در ادامه مروری بر فعالیت‌های این کمپانی داشته باشیم:

اپل برای اینکه از رقابت با آمازون، HBO و از همه مهم‌تر نتفلیکس عقب نماند سفارش سریالی به نام Calls داده است که در اصل یک بازسازی سریال فرانسوی به همین نام است اما مشخص نیست که در کجا قرار است این برنامه‌های ویدیویی پخش گردد.

این کمپانی یک قرارداد چندساله با اپرا وینفری امضا کرده تا این تهیه‌کننده پولدار آمریکایی برنامه‌های جدید و متنوعی را برای اپل تهیه کند. اخیراً شرکت نتفلیکس قراردادی به ارزش 100 میلیون دلار با خانواده اوباما به امضا رسانده تا از آن‌ها در یک برنامه اختصاصی استفاده کند. درنتیجه اپل نیز قصد دارد با استفاده از شهرت اپرا در جنگ ویدیویی شکست نخورد.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر