3 افزونه کروم عالی برای استفاده از ایموجی در اینترنت

3 افزونه کروم عالی برای استفاده از ایموجی در اینترنت

ایموجی‌ برای انتقال صحیح‌تر مفهوم کاربرد دارد اما استفاده از ایموجی در اینترنت مشکل است. 3 افزونه کروم عالی برای رفع این مشکل کاربردی هستند که به شما معرفی می‌کنیم.

مدت‌هاست که ایموجی‌ها به زندگی دیجیتالی ما راه یافته‌اند تا درک بهتری از پیام‌هایی که رد و بدل می‌کنیم را انتقال دهیم. درواقع ایموجی‌ها به نوعی برگشت به عقب هستند زیرا برای اولین بار حدود 28000 سال پیش در مصر باستان استفاده از تصاویری این‌چنینی باب شده بود. در حال حاضر ایموجی‌ها در شبکه‌های اجتماعی به شدت مورد استفاده قرار می‌گیرند اما این شکل‌های جذاب کمتر به مرورگرها وارد شده‌اند. مثلا اگرچه مرورگر محبوب گوگل کروم مدت‌هاست کیبوردی برای تایپ ایموجی دارد اما این ایموجی‌ها چندان جالب نیستند و حتی شکلی خشک و بی‌روح دارند. اگر علاقه‌مند استفاده از ایموجی‌ها در مرورگر کروم هستید نگران نباشید با 3 افزونه کاربردی می‌توانید تجربه عالی از استفاده از ایموجی‌ها در این محیط داشته باشید.

Emoji2Go

با استفاده از اکستنشن Emoji2Go برای کروم در هر فیلدی در دنیای اینترنت و حتی در میان متن می‌توانید از ایموجی‌ها استفاده کنید. این افزونه علاوه بر دسته‌بندی ایموجی در بت‌های مختلف، قابلیت جستجو در میان ایموجی‌ها را فراهم کرده است. ضمنا افزونه Emoji2Go می‌تواند در پنجره اختصاصی خود باز شود بنابراین استفاده از ایموجی‌هایی آن تنها به برنامه‌های تحت وب محدود نمی‌شود بلکه به راحتی در همه برنامه‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

Chromoji 

 

اکستنشن دومی که برای تایپ ایموجی در مرورگر کروم می‌توانید استفاده کنید، افزونه Chromoji است. برخلاف افزونه قبلی، Chromoji تب بندی نشده است و شما با یک لیست بلندبالا از ایموجی‌ها مواجه هستید بنابراین استفاده از این افزونه چندان ساده نیست. با این وجود امکان جستجو ایموجی در این افزونه کروم فراهم شده است. 

 

Emoji Swap

حتما شما هم بارها و بارها بعد از تایپ یک ایموجی و یا دریافت آن، با باکس‌های خالی که هیچ چیزی درون آن‌ها نوشته نشده است رو به رو شده‌اید. این مشکل اغلب به دلیل ناسازگاری در طراحی برنامه و یا قدیمی بودن سخت افزار شما رخ می‌دهد. برای رفع این مشکل و همچنین تایپ ایموجی در محیط وب می‌توانید از افزونه Emoji Swap استفاده کنید. این افزونه تمامی ایموجی‌هایی ناسازگار را به ایموجی مدل Emoji One تبدیل می‌کند که در تمامی دستگاه‌ها و برنامه‌ها قابل نمایش است. 

 

آیا تاکنون از این افزونه‌های کروم استفاده کرده‌اید؟ اگر در این زمینه افزونه دیگری می‌شناسید، آن را با ما و سایر کاربران فیسیت به اشتراک بگذارید. 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید

منبع خبر: Makeuseof


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر