دستیار رزومه نویسی حرفه‌ای resume assistant به مایکروسافت ورد آنلاین هم آمد

دستیار رزومه نویسی حرفه‌ای resume assistant به مایکروسافت ورد آنلاین هم آمد

دستیار رزومه نویسی حرفه‌ای resume assistant به مایکروسافت ورد آنلاین هم آمد. با قابلیت‌های این سرویس آشنا شوید.

سال گذشته مایکروسافت دستیار رزومه نویسی (Resume Assistant) را که با مایکروسافت ورد یکپارچه‌سازی شده بود، معرفی کرد. سپس در ماه مارس این سرویس را برای آفیس 365 در دسترس عموم قرار داد و امروز مایکروسافت این سرویس را به مایکروسافت ورد آنلاین آورده است.

سرویس دستیار رزومه نویسی (Resume Assistant) با استفاده از رزومه‌های واقعی، حرفه‌ای و مرتبط در زمینه شغلی شما که در لینکدین وجود دارد، مدل‌هایی برای رزومه نویسی در اختیارتان قرار می‌دهد. به این ترتیب هم با روش رزومه نویسی مناسب آشنا می‌شوید و هم می‌بیند که افراد حرفه‌ای برای ادامه مسیر کاری خود به آموختن چه مهارت‌هایی پرداخته‌اند. به این ترتیب ترسیم نقشه راه حرفه‌ای برای شما ساده‌تر خواهد شد.

 

قابلیت‌های منحصر به فرد دستیار رزومه نویسی resume assistant

1- جمع‌آوری مدل‌های مختلف رزمه‌ی حرفه‌ای

دستیار رزومه نویسی resume assistant با استفاده از میلیون‌ها پروفایل حرفه‌ای موجود در لینکدین، آن هم دقیقاً مرتبط با کار شما و یا رزومه افرادی در جایگاه‌های مشابه شما، خط مشی درست و دقیقی از آینده شغلی‌تان فراهم می‌کند. به این ترتیب راحت‌تر می‌دانید که افراد حرفه‌ای در حوزه شغلی شما در سراسر دنیا به مرور زمان چه مهارت‌هایی را آموخته‌اند تا در کارشان موفق‌تر شوند. به این ترتیب و با دنبال کردن راه‌های رفته افراد موفق در حوزه کار خودتان، ضمن آموختن رزومه نویسی حرفه‌ای، می‌توانید سریع‌تر مسیر موفقیت را دنبال کنید.

 

2- نمایان کردن تخصص اصلی شما

تقریباً 50 درصد افراد حرفه‌ای، نوشتن رزومه‌ای که تخصص‌ها و مهارت‌های اصلی آن‌ها را به صورت نمایان و قابل فهم و در نگاه اول، مشخص کند، را یک چالش اساسی می‌دانند.

دستیار رزومه نویسی resume assistant در کنار مشخص کردن مهم‌ترین نیازمندی‌های شغل دلخواه شما، مهم‌ترین مهارت‌هایی که افراد متخصص در این زمینه در سراسر دنیا دارند را هم مشخص می‌کند.

حالا شما با در کنار هم قرار دادن این دو مسئله و مهارت‌های شخصی خودتان، می‌توانید بهترین و ضروری‌ترین مهارت‌های مورد نیاز شغلتان را در کوتاه‌ترین شکل ممکن در رزومه خود بنویسید.

 

3- ایجاد امکان ارتباط با افراد حرفه‌ای برای کمک گرفتن

شايد نوشتن یک رزمه‌ی حرفه‌ای، سردرگم‌کننده‌تر از تصورتان باشد. در این شرایط یک نفر که به زیر و بم کار آگاه است و جریان درست نوشتن رزومه را می‌داند واقعا یک فرشته نجات است. دستیار رزومه نویسی resume assistant دقیقاً همین فرشته نجات است.

دستیار رزومه نویسی resume assistant امکان ارتباط با افراد حرفه‌ای را برای شما فراهم می‌کند. با استفاده از ProFinder می‌توانید مستقیماً با افراد حرفه‌ای که در زمینه تکنیک‌های مصاحبه و رزومه نویسی آشنا هستند، ارتباط برقرار کنید و از آن‌ها راهنمایی بگیرید.

 

4- پیشنهاد شغل مناسب و شرایط استخدام در آن

ابزار رزومه نویسی resume assistant علاوه بر کمک کردن به شما برای نوشتن یک رزومه مناسب، شغل‌های مناسب را هم در خود مایکروسافت ورد پیشنهاد می‌کند. اگر به هر یک از شغل‌های پیشنهاد شده علاقه‌مند بودید می‌توانید مستقیماً وارد لینکدین شده و درباره آن شغل و نحوه کسب آن اطلاعات کامل را دریافت کنید. به این ترتیب این دستیار رزومه نویسی نه تنها رزومه نویسی حرفه‌ای را برای شما ساده می‌کند، بلکه کارهای مناسب و حرفه‌ای را هم به شما پیشنهاد می‌دهد.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید

منبع خبر: mspoweruser


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر