گوشی هوشمند 3G با نام الفون Q

گوشی هوشمند 3G با نام الفون Q

الفون جدیدترین گوشی هوشمند 3G خود را عرضه کرد. این گوشی، نسبت به گوشی های قبلی خود اصلاحاتی را به همراه داشته است مانند سیستم عامل کیت کت 4.4، بدنه قوی تر، طول عمر بیشتر باطری، وضوح بالای صفحه نمایش و ویژگی های دیگر. رنگ سفید بدنه، به این گوشی ظاهری جذاب بخشیده است.


گوشی الفون MT6572W دارای بدنه محکم، گوشه ها و لبه های گرد است. کنترل کننده صدای گوشی در سمت چپ و دکمه پاور آن برای راحتی کار کاربران در سمت راست گوشی قرار گرفته است. این گوشی نیز یک درگاه صدای 3.5 میلیمتری دارد که از طریق آن می توانید از شنیدن صدای موسیقی لذت ببرید. این گوشی الفون وزن سبکی دارد و دارای وضوح صفحه نمایش 240 در 432 پیکسلی است. در پشت گوشی، یک دوربین 2 مگاپیکسلی با فلش LED قرار دارد که به کاربر امکان گرفتن عکسهایی با دو نور و شفافیت بهتر را می دهد. دوربین سلفی گوشی نیز 3 مگاپیکسل می باشد.
الفون MT6572W دارای پردازنده MTK6572W است که دارای سرعت 1.0 گیگاهرتز می باشد، بنابراین به شما امکان چندوظیفه ای را نیز می دهد. رم داخلی 512 مگابایتی همراه با پردازنده دو هسته ای و رام 4 گیگابایتی از دیگر ویژگی های این گوشی هست که امکان توسعه حافظه تا 32 گیگابایت از طریق کارت microSD نیز وجود دارد. از دیگر مشخصات این گوشی Wi-Fi 802.11، بلوتوث 4 و جی پی اس می باشد.
این گوشی الفون با پنجاه زبان به بازار می آید و آماده هست تا در سراسر دنیا عرضه شود. باتری این گوشی نیز 550 میلی آمپری می باشد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر