سامسونگ قول داده است که تجربه گلکسی نوت 7 تکرار نخواهد شد

سامسونگ قول داده است که تجربه گلکسی نوت 7 تکرار نخواهد شد

انفجار باتری گلسی نوت 7 باعث شد که همه با چشم نگرانی و تردید به سری نوت گوشی‌های سامسونگ نگاه کنند حتی تصور می‌شد که نه تنها سامسونگ ساخت سری نوت را پایان دهد بلکه اگر این اتفاق هم نیفتد کسی از این گوشی‌ها استقبال نکند.

البته سامسونگ به سرعت مشکل باتری گلکسی نوت 7 را شناسایی کرد و علاوه بر رفع این مشکل، تمهیدات امنیتی اضافی را در نظر گرفت تا دیگر هیچ‌گاه چنین اتفاقی نیفتد. با همه این تلاش‌ها، سامسونگ بار دیگر و با عرضه گلکسی نوت 8 دوباره طرفدارانش را به خود مطمئن کرد.

حالا که تنها چند روز از رونمایی جدیدترین پرچمدار سری نوت سامسونگ، گلکسی نوت 9 این کمپانی می‌گذرد، بار دیگر سامسونگ تأکید کرده است که باتری گلکسی نوت 9 کاملاً ایمن است.

پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی نوت 9، دارای پرظرفیت‌ترین باتری در بین تمامی گوشی‌های گلکسی این کمپانی است. از این رو فاکتور باتری پرظرفیت، یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که می‌تواند عامل فروش گلکسی نوت 9 باشد. بنابراین باز هم سامسونگ در تلاش است تا به کاربرانش اطمینان دهد که باتری این گوشی کاملاً امن است.

از این رو مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ، دی جی کو، در مورد امنیت باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی گلکسی نوت 9 چنین توضیح داده است:

باتری گلکسی نوت 9 از همیشه ایمن‌تر است. کاربران نباید به هیچ عنوان در مورد باتری این گوشی نگران باشند.

به دنبال رسوایی سامسونگ با انفجار باتری گلکسی نوت 7، از سال گذشته این کمپانی تیمی جدید را برای کنترل کیفیت محصولاتش به کار گرفته است که به صورت تخصصی روی ایمنی گوشی‌های سامسونگ کار کنند تا مطمئن شوند که تجربه گلکسی نوت 7 دیگر هرگز تکرار نشود.

 

منبع خبر: sammobile


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر