توییچ، سرویس استریم بازی‌های ویدیویی فیلتر شد

توییچ، سرویس استریم بازی‌های ویدیویی فیلتر شد

توییچ، سرویس استریم بازی‌های ویدیویی فیلتر شد.

براساس گزارشات از روز گذشته وب سایت توییچ برای کاربران ایرانی از دسترس خارج شده است. به این ترتیب هنگام باز کردن سایت توییچ با آی پی‌های ایرانی، به صفحه پیوندها هدایت می‌شویم. این در حالی است که با آدرس‌های غیر ایرانی، دسترسی به این سایت به راحتی ممکن است. با این اوصاف به نظر می‌رسد که سرویس توییچ در ایران فیلتر شده باشد.

وب سایت توییچ در ایران فیلتر شد

وب سایت توییچ در ایران فیلتر شد 

توییچ چیست؟

پلتفرم توییچ، بزرگ‌ترین سرویس استریم بازی‌های ویدیویی است که یکی از زیر مجموعه‌های آمازون به حساب می‌آید. این سرویس برای نخستین بار در ژانویه 2011 معرفی شد. توییچ تنها دو سال بعد از آغاز کارش، یعنی در سال 2013 حدود 45 میلیون بازدید کننده یکتا (Uinque Viewer) داشت و در سال 2014 چهارمین وب سایت پربازدید آمریکا شد.

این سرویس هم اکنون با دارا بودن 15 میلیون کاربر فعال روزانه و 2.2 میلیون تولیدکننده محتوا، بزرگ‌ترین پلتفرم استریم زنده ویدیویی برای بازی محسوب می‌شود.

 

مدت‌هاست که گیمرهای ایرانی هم برای به اشتراک گذاری ویدیو بازی‌های خود به استفاده از این سرویس روی آورده‌اند. در صورتی که سرویس توییچ همچنان برای کاربران ایرانی مسدود باقی بماند باید دید که گیمرها چه تصمیمی می‌گیرند؟ آیا به استفاده از سرویس‌های مشابه ملی مانند سرویس‌های آپارات روی‌ می‌آورند یا خیر؟

به گزارش دیجیاتو بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای که متولی اصلی بازی‌های ویدیویی در ایران است اعلام کرده است که درخواست مسدود سازی این سرویس از سمت بنیاد نبوده است. بنابراین باید منتظر باشیم تا دلیل اصلی مشخص شود.

 

به روز رسانی: ساعت 15

هم اکنون برخی وب سایت‌ها ادعا کرده‌اند که دسترسی به این سرویس ممکن شده است اما هنوز هم ما نمی‌توانیم از طریق آی پی‌های ایرانی به این وب سایت دسترسی داشته باشیم.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا سرویس مشابهی در این زمینه می‌شناسید؟ اگر چنین است دانسته‌های خود را با ما و سایر کاربران فیسیت به اشتراک بگذارید.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت

faceit.width-400.png

رسانه دیجیتال فیسیت

با ما در ارتباط باش...


3 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

امین

شنبه, 27 مرداد 1397

گیری کردیم ها
از بیرون تحریم
از داخل فیلتر
عجب گرفتاری شدیم !!!

پاسخ

Gamer

شنبه, 27 مرداد 1397

با سلام
امروز تست کردم با آدرس : https://www.twitch.tv/ بدون مشکل باز میشه
فقط دقت کنید آدرس بصورت کامل باشه یعنی www اول زده بشه
اگر بدون www وارد کنید فیلتر خواهد بود .

پاسخ

sMaRt

سه‌شنبه, 02 بهمن 1397

هر چیزی که مشابه داخلیش رو داشته باشنو بخوان مردم رو بکشن سمت نسخه داخلیش از فیلتر و محدودیت استفاده میکنن،

پاسخ

ثبت نظر