ظرفیت پهنای باند اینترنت داخلی 5 برابر می‌شود

ظرفیت پهنای باند اینترنت داخلی 5 برابر می‌شود

از ابتدای شهریورماه ظرفیت پهنای باند اینترنت داخلی 5 برابر می‌شود. به این ترتیب شاهد بهبود سرویس‌های اینترنتی خواهیم بود.

پهنای باند داخلی یکی از مسائلی است که روی ارائه سرویس و محتوا در شبکه داخلی تاثیر بسیاری دارد. از این رو افزایش این پهنای باند ارائه سرویس‌ها را در کشور بهبود خواهد داد.

اخیرا مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت، صادق عباسی شاهکوه، اخباری را در مورد افزایش ظرفیت پهنای باند اینترنتی منتشر کرده است. وی در خصوص مسئله توسعه زیرساخت‌های ارتباطی چنین توضیح داده است:

موضوع توسعه زیرساخت‌های ارتباطی همچنان در دست پیگیری است و قرار است در هفته دولت یکی از مهم‌ترین پروژه‌های این بخش به بهره‌برداری برسد.

به گفته شاهکوه در این پروژه که در اوایل شهریورماه و همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید، ارتقا ظرفیت پهنای باند شبکه IPداخلی در دستور کار است تا ارائه سرویس و محتوا بر بستر شبکه داخلی کشور توسعه یابد.

پیش‌بینی می‌شود با اجرای این پروژه، ظرفیت دسترسی اپراتورها به زیر ساخت‌های ارتباطی افزایش یابد و ظرفیت پهنای باند اینترنت داخلی 4 تا 5 برابر ظرفیت فعلی شود.

گزارشات نشان می‌دهد که تا پایان سال 96 ظرفیت شبکه IP در کشور حدود 6968 گیگا بیت بر ثانیه بوده است. مسلما افزایش 5 برابری این ظرفیت بر کیفیت ارائه سرویس‌های اینترنتی تاثیر مثبتی خواهد داشت.

ظرفیت پهنای باند اینترنت از سال 88 تا 96

ظرفیت پهنای باند اینترنت از سال 88 تا 96

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: مهر


4 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

41ثق

شنبه, 27 مرداد 1397

قیمتهای اینترنت افتضاح است . مبلغ زیاد در برابر حجم بسیار ناچیز .
برای ما حرفه ای ها

پاسخ

omid

شنبه, 27 مرداد 1397

دل خوش سیری چند؟......

پاسخ

djmj13

شنبه, 27 مرداد 1397

ما هروقت اینجور تیترها رو خوندیم وضعیت نت افتضاح شد.حداقل تیتر بزنید از کی قراره "ضرفیت 5 برابر بشه" که ما کارامونو زودتر انجام بدیم :)

پاسخ

رضا

جمعه, 02 شهریور 1397

با سلام شما پهنای باند کل جهان رو هم به ایران بدی باز سرعت پایینه و مشکل فقط برای شرکت زیر ساخت هست - اینترنت در ایران از پایه و زیرساخت مشکل داره مثل اتصال کردن بنکر 1000 لیتری با 500 لیتری اما شیر آلات دارای شکستگی

پاسخ

ثبت نظر