گوشی جدید سیگنیچر تاچ ورتو با اندروید 5.1

گوشی جدید سیگنیچر تاچ ورتو با اندروید 5.1

ورتو (Vertu) سازنده گوشی است که به دلیل قیمت های بالا و احمقانه ی گوشی هایش معروف است. حال این شرکت یک گوشی هوشمند سیگنیچر تاچ (Signature Touch) را معرفی کرده است. این گوشی جانشین گوشی سیگنیچر تاچ سال گذشته ورتو است که یک صفحه 5.2 اینچی، محافظ کریستال نسل پنجم، رم دو گیگابایتی و پردازنده اسنپدراگون 810 داشته است. گوشی قبلی با بدنه تیتانیومی و پوشش چرم به بازار آمده بود.


گوشی جدید سیگنیچر تاچ ورتو با صفحه نمایش 5.2 اینچی، وضوح فول اچ دی، تراکم 428 ppi، و نیز محافظ صفحه کریستالی عرضه می شود. این گوشی با یک پردازنده هشت هسته ای و 64 بیتی اسنپدراگون 810 با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتزی و کارت گرافیکی آدرنو 430 به قدرت می رسد. رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و قابلیت توسعه حافظه تا 2 ترابایت از دیگر مشخصات این گوشی است.
در پشت این گوشی هوشمند لاکچری، یک دوربین 21 مگاپیکسلی همراه با فلش دوگانه LED، مجهز به ویژگی فاز دیتکشن و پردازش تصویر قوی و نرم افزار دوربین ArcSoft قرار گرفته است. دوربین سلفی گوشی نیز 2.1 مگاپیکسل می باشد. اسپیکرهای این گوشی 13 در 18 میلیمتر می باشند و دارای اتصالات 4G LTE، بلوتوث 4، جی پی اس، وای فای، microUSB و NFC می باشد.

Nikkhah32
اگر می خواهید که به اسلات های microSD و سیمکارت در دسترسی داشته باشید باید در فلزی پشت گوشی که در دو طرف هست باز کنید. این گوشی در هشت رنگ موجود است. در کنار پلت فرم سخت افزاری قدرتمند، این گوشی دارای یک باتری 3160 میلی آمپری است که از شارژ سریع کوالکام پشتیبانی می کند. با اندروید 5.1 لولی پاپ و واسط ورتو بارگذاری می شود. دارای بلندی 155 میلیمتری، عرض 74 میلیمتری و ضخامت 10.8 میلیمتری است و 225 گرم وزن دارد. قسمت قابل توجه قیمت این گوشی است که از 6500 پوند شروع و تا 13700 پوند خاتمه می یابد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر