با سرویس آسیاتل، امکان جابه‌جایی اینترنت و تلفن ثابت فراهم شد

با سرویس آسیاتل، امکان جابه‌جایی اینترنت و تلفن ثابت فراهم شد

با سرویس آسیاتل، امکان جابه‌جایی اینترنت و تلفن ثابت فراهم شد. این سرویس علاوه بر ثابت نگهداشتن شماره تلفن، به صورت دو کاناله عمل می‌کند درست مانند اینکه دو خط مجزا با یک شماره دارید.

مشکل ثابت نبودن شماره‌ تماس همواره یکی از مشکلات شرکت‌های مختلف است. گاهی پیش می‌آید که شرکتی سال‌ها در یک مکان مستقر است و شماره این شرکت در حال حاضر معروف شده است اما بنا به دلایلی مجبور به تغییر مکان می‌شوند. حالا شماره‌ای که سال‌ها تلاش کرده‌اند تا آن را بین مردم جا بیندازند را به دلیل جابه‌جایی از دست می‌دهد. شرکت آسیاتک اما این مشکل را برطرف کرده است.

در واقع با راه‌اندازی سیستم تلفن ثابت شرکت آسیاتک، امکان انتقال و استفاده از شماره‌های تماس ثابت در سراسر کشور فراهم شده است.

محمد علی یوسفی زاده مدیر عامل شرکت آسیاتک درباره این مشکل چنین توضیح داد:

از دیرباز یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مردم در هنگام جابه‌جایی منازل یا محل کار، تغییر شماره‌های تلفن ثابت و سرویس اینترنت ثابت بوده است. بسیاری از صاحبان مشاغل خرد و کلان، به دلیل استفاده چندین ساله از شماره‌های تماس ثابت و مشخص و صرف بودجه‌های کلان تبلیغاتی در جهت شناخت مردم و مشتریان از شماره‌های آنان، در هنگام جابه‌جایی محیط کار خود با مشکلات فراوانی روبه‌رو می‌شوند.

یوسفی فرد راه‌حل این مشکل را چنین بیان کرد:

با استفاده از سرویس تلفن ثابت "آسیاتل" و اینترنت ثابت و پر سرعت ADSL و یا TD-LTE شرکت آسیاتک، این دغدغه برای همیشه به فراموشی سپرده شده و همگان می‌توانند سرویس اینترنت ثابت و شماره‌های تلفن ثابت خود را به هر کجای کشور ایران که تمایل داشته باشند منتقل کنند.

 

مزایای سرویس آسیاتل

امکان جدیدی که آسیاتک برای کاربران فراهم کرده است مزایای زیادی دارد که از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان جابه‌جایی شماره تلفن یا تلفن‌های ثابت ترابرد پذیر به همراه جابه‌جایی اینترنت پر سرعت ثابت
  • امکان دو نوع پاسخ‌گویی به تلفن آسیاتل: مخاطبین می‌توانند با نصب اپلیکیشنی مخصوص روی گوشی خود، تلفن‌های ثابت آسیاتل را پاسخ دهند. حتی می‌توانند از تلفن‌های Voip هم برای پاسخ‌گویی به تماس‌ها استفاده کنند.
  • دو کاناله بودن تلفن: یکی از مزایای منحصر به فرد سرویس آسیاتل، امکان استفاده و مکالمه دو نفر هم‌زمان از یک شماره تلفن این سرویس است. به این ترتیب به صورت هم‌زمان می‌توانید به دو تلفن که به شماره شما شده است پاسخ دهید و یا اینکه خودتان به طور هم‌زمان با دو شماره تماس برقرار کنید، درست مانند اینکه دو خط تلفن دارید.
  • امکان برقراری سرویس آسیاتل هم‌زمان با ثبت‌نام
  • امکان پشتیبانی 24 ساعته
  • مدیریت پنل کاربری مصرف توسط صاحبان سرویس

 

هزینه‌های سرویس آسیاتل

هزینه‌های سرویس آسیاتل، منطقی و مبتنی بر یک سرویس بسیار با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه در نظر گرفته شده است. در این سرویس همه تماس‌های درون‌شبکه‌ای آسیاتل به آسیاتل، با بسته‌های تشویقی به صورت رایگان محاسبه شده و محاسبه هزینه‌های تماس آسیاتل به سایر خطوط تلفن از جمله مخابرات همچون هزینه‌های سایر خطوط خواهد بود.

 

سرویس آسیاتل برای چه گروهی کاربرد دارد

به گفته مدیر عامل آسیاتک این سرویس برای شرکت‌ها، کارخانه‌ها و سازمان‌هایی که دارای مراکز تماس یا خطوط متعدد تماس داخلی یا خارج از سازمان هستند، بسیار کاربردی است. این مراکز می‌توانند از امکانات بسیاری همچون موارد زیر بهره‌مند شوند:

  • دریافت خطوط متعدد با شماره‌های بسیار رند
  • رایگان بودن تماس‌های داخلی
  • رایگان بودن تماس با نمایندگی‌های سراسر کشور دارای سرویس آسیاتل
  • در اختیار داشتن مالکیت شماره‌های آسیاتل نمایندگی‌ها در صورت جابه‌جایی یا قطع ارتباط با آن‌ها
  • و...

 

محمد علی یوسفی زاده مدیر عامل شرکت آسیاتک در انتها چنین توضیح داد:

استفاده از سرویس آسیاتل و اینترنت ثابت آسیاتک به عنوان برترین اپراتور اینترنت ثابت کشور به آدرس http://www.asiatech.ir، گام مهمی در جهت ارتقای تکنولوژی ارتباطی نسل نو و کیفیت سرویس در کشور است.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: آسیاتک


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر