6 هوشمندی که می‌توانید در خرید از آمازون بکار ببرید

6 هوشمندی که می‌توانید در خرید از آمازون بکار ببرید

6 هوشمندی که می‌توانید در خرید از آمازون بکار ببرید را در فیسیت ببینید.

سایت آمازون یک فروشگاه اینترنتی واقع در سیاتل، واشنگتن است که از نظر درآمد و ارزش سهام در جایگاه بزرگ‌ترین خرده فروش جهان قرار دارد و از نظر فروش خالص بعد از سایت علی بابا در جایگاه دوم است. شاید تا چند سال گذشته تنها خرید کتاب از آمازون خیلی مرسوم بوده اما اکنون سایت آمازون مرجعی برای هر انسانی روی کره زمین است که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن پیدا می‌شود. هرچند ما ایرانی‌ها به خاطر تحریم‌ها نمی‌توانیم مستقیم و راحت از سایت آمازون خرید و در ایران تحویل بگیریم ولی به لطف شرکت‌های واسط پرداختی مثل پیمنت اکسپرس خرید از آمازون در ایران نیز تا حد زیادی تسهیل شده است.

در ادامه قصد داریم هوشمندی‌هایی را که می‌توان در خرید از آمازون لحاظ کرد و هزینه‌های خرید را کاهش داد معرفی کنیم.

 

6 هوشمندی در خرید از آمازون

1. لیست تخفیف‌های روز سایت آمازون را مرور کنید

آمازون روزانه برای برخی از کالاهایش تخفیف‌هایی در نظر می‌گیرد. این تخفیف‌ها معمولاً بین 20 تا 80درصد است. اگر برای خرید کالایی عجله ندارید، هر روز به بخش Deal of the day سر بزنید و محصول مورد نیازتان را جستجو کنید. شاید بتوانید این کالا را در لیست کالاهای تخفیف‌دار یک روز مشاهده کنید فقط توجه کنید که محصولات این بخش هر روز به وقت آمریکا عوض می‌شود پس اگر کالایی که می‌خواهید را در این بخش دیدید برای خرید تعلل نکنید.

 

2. قیمت و امکانات محصولات مشابه را در سایت آمازون بررسی کنید

تنوع کالاها موجود در سایت آمازون بسیار زیاد است که اغلب قیمت‌های متفاوتی دارند. پس بهتر است قبل از خرید با توجه به ویژگی‌هایی که از هر کالا برایتان مهم است، محصول‌های مشابه را نیز بررسی کنید تا بتوانید انتخابی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید. توجه کنید که گاهی قیمت کالایی از رنگی به رنگ دیگر متفاوت است پس اگر روی رنگ حساسیتی ندارید قیمت رنگ‌های دیگر کالا را قبل از خرید ببینید.

 

3. برخی کالاها را می‌توان از بین نسخه‌های استفاده شده (Used) انتخاب کرد

برخی محصولات در سایت آمازون علاوه بر نسخه نو و آکبند، نسخه استفاده شده نیز دارد. از کتاب‌های خوانده شده گرفته تا وسایل الکترونیکی کار کرده. اگر توان خرید کالای نو را ندارید می‌توانید قیمت کالای استفاده شده را نیز ببینید. بسیاری از دسته‌بندی کالاها هستند که نسخه استفاده شده آن‌ها نیز می‌تواند نیازتان را برآورده کنند.

 

4. مشترک برخی محصولات آمازون باشید

در صفحه محصولاتی که می‌خواهید به صورت دوره‌ای در تاریخ خاص خرید کنید، گزینه "Subscribe & Save" را انتخاب کنید تا بدون هزینه ارسال در تاریخ مقرر سفارش خود را تحویل بگیرید. از آنجا که قبل از تحویل کالا ایمیل یادآوری با محتوای قیمت کالا و تعداد سفارش تنظیم شده دریافت می‌کنید می‌توانید تغییرات دلخواه را روی سفارش بدهید لذا نگران نباشید. حتی می‌توانید با اشتراک بیش از 5 محصول برای یک ماه در یک آدرس تحویل تا 15 درصد نیز در هزینه‌های خریدتان صرفه‌جویی کنید.

 

5. عضویت خود را به AMAZON PRIME ارتقا دهید

با ارتقا دادن حساب کاربری عادی به ویژه (Prime):

  • محصولاتی که به همراه لوگو prime عرضه می‌شوند را دو روزه یا سریع‌تر و بدون نیاز به هزینه ارسال دریافت کنید.
  • به ده هزار فیلم و برنامه تلویزیونی انحصاری دسترسی دارید و می‌توانید به صورت نامحدود بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی تماشا کنید. (Prime video)
  • هر ماه یکی از 6 پیشنهاد سردبیر را قبل از انتشار در بازار رایگان دانلود و مطالعه کنید و جز اولین افرادی باشید که این کتاب را مطالعه می‌کنند.
  • به میلیون‌ها آهنگ و پلی لیست دسترسی دارید که عاری از هر نوع تبلیغات است. (Prime music)
  • با اشتراک ماهانه (برای سفارش بیش از 5 محصول در ماه برای یک آدرس) 20 درصد تخفیف می‌گیرید

برای عضویت در آمازون پرایم (Amazon Prime)، آمازون به شما استفاده‌ی 30 روزه‌ی رایگان هدیه می‌دهد و پس از آن می‌توانید با گرفتن پلن ماهانه (12.99 دلار) و یا سالانه (119 دلار) از مزایای آن بهره‌مند شوید.

AMAZON PRIME

 

6. اگر صاحب فرزند هستید عضو Amazon Family شوید

اگر عضویت خود را به آمازون پرایم (Amazon Prime) ارتقا دادید، با عضویت در آمازون فمیلی (Amazon Family) پیشنهادها و کوپن‌های انحصاری مرتبط با سن کودک و نوزاد خود دریافت می‌کنید. همچنین می‌توانید مشترک ماهانه محصولاتی مثل پوشاک یا غذای بچه و … شوید و از تخفیف تا سقف 20 درصد آن‌ها نیز بهره ببرید. در نظر داشته باشید که آمازون هزینه‌ای بابت ارسال این محصولات از شما نمی‌گیرد.

اگر این موارد را هنگام خرید از آمازون لحاظ کنید می‌توانید خیالتان راحت باشد که خرید مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته‌اید.

برای خرید از آمازون در ایران توسط پیمنت اکسپرس اقدام کنید.

 

مقالات مرتبط:

خرید کتاب از آمازون در ایران چگونه انجام می‌شود

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت

faceit.width-400.png

رسانه دیجیتال فیسیت

با ما در ارتباط باش...


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

RaaD

شنبه, 17 شهریور 1397

سلام. یه سپال داشتم. وقتی با پیمنت اکسپرس خرید میکنیم ارسال به ایران داره؟ یا فقط خریدایی که دانلودی هست میشه؟

پاسخ

hacker

جمعه, 17 اسفند 1397

این سایت به زودی هک خواهد شد.

ایراد فنی در یکی از افزونه های سایت(افزونه)

پاسخ

ثبت نظر