تصاویر فاش شده از لومیا 950 و لومیا 950XL

تصاویر فاش شده از لومیا 950 و لومیا 950XL

امروز تصاویری از گوشی های 950 و منتشر شد.دور از انتظار نیست که این روزها گمانه زنی های بیش تری را در مورد گوشی های مایکروسافت مشاهده کنیم.ده روز دیگر تا روز موعد و کنفرانس بززرگ نیویورک باقی مانده است.14 مهر روزی است که سرانجام همه چیز مشخص خواهد شد.

تصاویری که امروز منتشر شد ظاهرا از اسلایدهایی است که برای کارمندان منتشر شده است.تصاویر اطلاعات مختصر اما جالبی را در اختیار ما گذاشته اند.که برخی از شایعات در مورد این گوشی ها را هم تایید می کند.این اسلایدها از طریق صفحه ی فیسبوک Forever Nokia Latinoamérica منتشر شده است. این پیچ قبل ها تصاویری از گوشی های 550 فاش کرده بود که با عرضه ی لومیا 550 صحت اطلاعات تایید شد بنابراین می توان به این اسلایدها هم اعتماد کرد.

البته این اسلایدها اطلاعات تازه و هیجان انگیزی ندارند و بیش تر تاییدی استبر آن چه که در این مدت از راه های مختلف فاش شده بود.البته تفاوت مهم میان این اسلایدها و اطلاعات فاش شده ی قبلی در قابل اعتماد بودن آن ها است.زیرا به نظر می رسداین تصاویر از جلسات معرفی این محصول به کاکنان به بیرون درز پیدا کرده است.شکل ظاهری همان است که در عکس های پیشین هم مشخص بود.در چند اسلاید به طور خلاصه به برخی مشخصات این گوشی ها اشاره شده است:

 مشخصات لومیا 950

بدنه ی سفید و مشکی مات که مطمئنا فلزی نیستند و به احتمال بسیار زیاد همان پلی کربنات همیشگی هستند

نوع صفحه نمایش OLED است و ابعاد 5.2 اینچی دارد

پردازنده ی Hexa core اسنپدراگون 808،64 بیت

دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی مدل Pure View همراه با فلش LED دو گانه

دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی

باطری قابل تعویض 3000 میلی آمپری

شارژ وایرلسی Qi

پشتیبانی از USB تیپ C

 

 

لومیا 950XL

 

بدنه ی سفید و مشکی مات که مطمئنا فلزی نیستند و به احتمال بسیار زیاد همان پلی کربنات همیشگی هستند

نوع صفحه نمایش OLED است و ابعاد 5.7 اینچی دارد

پردازنده ی اسنپدراگون 810، 64 بیت Octa core

حافظه ی 32 گیگابایتی

دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی مدل Pure View همراه با فلش LED دو گانه

دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی

باطری قابل تعویض 3300 میلی آمپری

اسکنر عنبیه برای ویژگی ویندوز هلو

رم 3 گیگابایتی

 

سایت ویندوز سنترال که از سایت معروف ویندوز است و اخبارش از اعتبار همیشگی برخوردا است به اطلاعاتی دست پیداکرده است که به شرح زیر می باشد:

شارژ این گوشی ها بدون فلیپ کاور و به صورت وایرلس شارژ می شود

محافظ صفحه نمایش این دو مدل لومیا گوریلاگلس 3 است.

قابلیت شارژ سریع کوالکام است که شارژر ان به طور رایگان در پکیج این گوشی ها قرار دارد

ظاهرا قرار است در برخی از کشورها این گوشی ها همرا داک کانتینیوم رایگان عرضه شوند

هر دو گوشی از ویژگی Glance برخورداند.گلنس امکانی است که در اکثر گوشی های لومیا وجود دارد و به شما اجازه می دهد هنگامی که گوشی قفل است ساعت و موارد دیگری را بر روی صفحه داشته باشید.

اسکنر عنبیه بدون دریافت اپدیت فعال خواهد شد

به هر حال اطمینان داریم این گوشی ها قابلیت های دیگری بیش از آن چه که تا کنون ارائه شده است را دارند و مایکروسافت سوپرایزهایی برای کنفرانس بزرگ رونمایی از محصولات تازه اش در مورد این دو گوشی خواهد داشت.14 مهر روز بزرگی برای دنیای فناوری است زیرا بسیاری منتظر هستند که آیا مایکروسافت می تواند رقیب محکمی برای سامسونگ و اپل باشد و نبض بازار را بدست بگیرد و دنیاس فناوری را شگفت زده کند یا خیر؟

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر