همه شایعاتی که درباره آیفون x پلاس و سایر آیفون‌های 2018 می‌دانیم

همه شایعاتی که درباره آیفون x پلاس و سایر آیفون‌های 2018 می‌دانیم

اپل در رویدادی در 21 شهریورماه از آیفون‌های 2018 خود رونمایی خواهد کرد. تمامی شایعات موجود درباره آیفون x پلاس و سایر آیفون‌های جدید اپل را در فیسیت ببینید.

آیفون‌های اپل سال‌هاست که طرفداران دو آتشه مخصوص به خود را دارند، طرفدارانی که حاضران در ازای داشتن جدیدترین گوشی این کمپانی، هزینه زیادی را بپردازند. امسال منتظر آیفون‌ها 2018 اپل هستیم که آیفون X پلاس بیش از همه خبرساز شده است و بارها شایعاتی را درباره این پرچم‌دار آینده اپل می‌بینیم.

بر اساس شایعات امسال منتظر 3 گوشی آیفون از کمپانی اپل هستیم. یکی آیفون X پلاس با صفحه‌نمایش 6.5 اینچی است، گوشی دیگر نسخه جدیدی از آیفون X با صفحه‌نمایش 5.8 اینچی است و گوشی سوم نسخه‌ای خواهد بود که احتمالاً از دو مدل دیگر ارزان‌قیمت‌تر باشد.

نام‌گذاری آیفون‌های 2018 هنوز تأیید نشده‌اند. احتمال دارد که اپل امسال هم مانند سال گذشته از نام‌گذاری عددی، مثلاً آیفون 9 یا آیفون 11 استفاده کند و یا اینکه مدل نام‌گذاری کاملاً جدیدی را پیش بگیرد اما در حال حاضر اصلی‌ترین آیفون 2018 را با همان نام آیفون ایکس پلاس می‌شناسیم.

در حال حاضر شایعات بسیاری درباره آیفون‌های 2018 در فضای مجازی منتشر می‌شود که برخی یکدیگر را تأیید می‌کنند اما بعضی از این شایعات ضد و نقیض هم هستند. به هر ترتیب ما سعی کرده‌ایم تا مجموعه‌ای از همه این شایعات را درباره آیفون‌های 2018 یک جا جمع کنیم. با فیسیت همراه باشید.

 

همه شایعات درباره آیفون‌های 2018 اپل

طراحی

تصاویر درز کرده نشان می‌دهد که آیفون‌های 2018 هم دارای ناچ در قسمت بالایی صفحه‌نمایش خواهند بود که دارا بودن قابلیت FaceID را تضمین می‌کند.

ضمناً از تصاویر مشخص است که ظاهر آیفون X پلاس با آیفون X که در حال در بازار موجود است، تفاوت چندانی نخواهد داشت. این گوشی احتمالاً از دوربین دوگانه اصلی که به صورت عمودی در پشت گوشی قرار گرفته بهره خواهد برد. همان‌طور که در تصاویر می‌بینید آیفون X پلاس به قاب پشتی شیشه مانندی مجهز خواهد شد.

 

تصاویر درز یافته از آیفون‌های 2018 اپل

تصاویر درز یافته از آیفون‌های 2018 اپل

 

صفحه‌نمایش

اندازه صفحه‌نمایش آیفون‌های 2018 یکی از شایعاتی که تقریباً در همه اخبار یکی بوده است. بنابراین به احتمال زیاد آیفون X پلاس دارای صفحه‌نمایش 6.5 اینچی خواهد بود و دو مدل دیگر آیفون با صفحه‌نمایش‌های 6.1 اینچی و 5.8 اینچی عرضه خواهند شد.

ضمناً می‌دانیم که حداقل دو نمونه از این سه مدل گوشی با صفحه‌نمایش OLED عرضه خواهند شد اما احتمالاً مدل 6.1 اینچی با صفحه‌نمایش LCD رونمایی شود.

اندازه صفحه نمایش آیفون‌های 2018 اپل

اندازه صفحه نمایش آیفون‌های 2018 اپل

دوربین

تصاویر درز یافته نشان می‌دهد که آیفون X پلاس از دوربین اصلی دوگانه عمودی در پنل پشتی بهره می‌برد اما احتمالاً آیفون 6.1 همانند آیفون 8 تنها به یک دوربین در پنل پشتی مجهز شود.

شایعات نشان می‌دهد که اپل در هر دو دوربین اصلی و سلفی این گوشی از فناوری TrueDepth بهره خواهد برد. وجود این تکنولوژی در دوربین سلفی آیفون‌های 2018 نشان می‌دهد که همه آیفون‌های امسال اپل به قابلیت FaceID مجهز خواهند شد.

طراحی آیفون‌های 2018

مشخصات فنی

اپل همواره گوشی‌های جدید خود را با بهبودهایی در سرعت و قدرت بیشتر نسبت به آیفون‌های قبلی راهی بازار می‌کند.

اطلاعات نشان می‌دهد که آیفون 6.1 اینچی دو سیم کارته خواهد بود. بنابراین قیمت مناسب‌تر آیفون 6.1 اینچی در کنار دو سیم کارته بودن آن، این مدل آیفون 2018 را جذاب‌تر خواهد کرد.

بنا به شایعات اپل هر سه آیفون 2018 را به سیستم عامل iOS 12 مجهز خواهد کرد. بنابراین نسخه نهایی این سیستم عامل تا قبل از رونمایی آیفون‌های 2018 باید عرضه شود. البته باید بگوییم که از ساعاتی پیش نسخه بتا iOS 12 در دسترس توسعه‌دهندگان قرار گرفته است.

برخی پیش‌بینی کرده بودند که آیفون‌های 2018 به جای پردازنده‌های شرکت کوالکام از پردازنده‌ها اینتل بهره ببرند. با این اوصاف می‌توانستیم انتظار پشتیبانی آیفون‌های 2018 از تکنولوژی 5G را داشته باشیم.

شایعات دیگری نشان می‌دهد که اپل از پردازنده‌های دیگری به نام A12 استفاده خواهد کرد که از طراحی 7 نانومتری بهره خواهد برد. این طراحی آیفون را سریع‌تر و قدرتمندتر از آیفون‌های سابق خواهد کرد که از آیفون‌های 10 نانومتری بهره می‌برند.

 

باتری و شارژ وایرلس

شارژ وایرلس یکی از قابلیت‌هایی است که اپل از سال 2017 آن در گوشی‌هایش به اجرا درآورد. شایعات نشان می‌دهد که اپل در آیفون‌های 2018 به جای سیم‌پیچ‌های FPC، از سیم‌پیچ‌های مسی بهره خواهد برد. به این ترتیب گوشی‌های جدید اپل با سرعت بیشتری و بدون گرمای بیش از اندازه به صورت وایرلس شارژ خواهند شد.

به نظر می‌رسد که اپل برای همه آیفون‌های 2018 قابلیت شارژ سریع دیگری هم در نظر گرفته است. بنا به اطلاعاتی از وب سایت macRumors آیفون‌های 2018 از آداپتور 18 واتی USB-C شارژ سریع بهره خواهند برد. بنابراین انتظار داریم که تنها در مدت 30 دقیقه، شارژ آیفون x پلاس از 0 به 30 درصد برسد.

انتظار داریم که هر سه آیفون 2018 با باتری‌های پرظرفیتی راهی بازار شوند. بنا به شایعات آیفون x پلاس و آیفون 5.8 اینچی از باتری L مانندی که در آیفون X فعلی استفاده شده است بهره ببرند اما آیفون 6.1 اینچی به باتری مستطیلی مجهز خواهد شد تا قیمت تمام شده آن کمتر شود.

بنا به شایعات آیفون 5.8 اینچی از باتری 2800 تا 3000 میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد. این در حالی است که آیفون x پلاس به باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

شایعه دیگری که امیدواریم در آیفون ایکس پلاس شاهد آن باشیم به روش شارژ دیگری برای این گوشی برمی‌گردد. گویا اپل از سال 2015 تاکنون با کمپانی Energous در حال کار روی متد شارژی جدید است که اگر اپل آن را به کار گیرد، این گوشی را با فاصله 15 فوتی از فرستنده می‌توانید شارژ کنید.

 

قیمت آیفون‌های 2018

شایعات نشان می‌دهد که آیفون 6.1 اینچی اپل با قیمتی حدود نصف قیمت دو مدل دیگر راهی بازار خواهد شد! اگرچه قیمت‌ها هنوز مشخص نیست اما احتمال می‌دهیم این مدل از آیفون‌های 2018 حدود 650 تا 800 دلار قیمت داشته باشد. این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود آیفون 5.8 اینچی با قیمت 899 دلاری به فروش برید و آیفون x پلاس همچنان مانند آیفون ایکس ، 999 دلار قیمت‌گذاری شود.

تاریخ رونمایی

شایعاتی بسیاری نشان می‌دهد که اپل در مراسمی در تاریخ 11 یا 12 سپتامبر (یعنی 20 و 21 شهریورماه) از آیفون‌های 2018 خود رونمایی خواهد کرد.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: digitaltrends


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر