آوت لوک و تقویم ویندوز 10موبایل برای اینسایدری ها آپدیت شد

آوت لوک و تقویم ویندوز 10موبایل برای اینسایدری ها آپدیت شد

اگر شما یکی از کاربران اینسایدر ویندوز 10 موبایل ها هستید،بهتر است استور ویندوز خود را چک کنید زیرا برای ایمیل آوت لوک OutLook و تقویم این سیستم عانمل در اینسایدر آپدیت عرضه شده است.البته این اولین آپدیت این دو نیست و هفته های پیش نیز چندین آپدیت دریافت کرده اند.

امروز برای تقویم و ایمیل اوت لوک آپدیت عرضه شده است که کاربران ویندوز 10 موبایل و دکستاپ اینسایدر می توانند هم اکنون آن را دریافت کنند.نام این ورژن 17.6224.42272 است و برخی تغییرات در UI داده است.با مقایسه ی آوت لوک بعد از دریافت این آپدیت و قبل از آن مشخص شد،امضای دیجیتال و گزینه های رمزگذاری از تنظیمات آن حذف شده است.همانند آن چه که در عکس زیر می بینید.آن چه که به نظر می رسد این است که ظاهرا با گزینه های امنیتی قبلی به مشکل برخورد کرده اند و در تست این گزینه ها تایید نشده اند و ب حذف این گزینه ها انتظار می رود در بیلد بعدی شاهد گزینه ها امنیتی بهتر و کامل تر باشیم.تغییر دیگر در این بخش رنگی شدن آیکون فیدبک است.این هپی فیس قبلا تاریک بود و رنگی نداشت اما حالا طراحی قالب آن تغییر پیدا کرده و رنگی شده است.

ayaz 33

با بررسی اجمالی سایت ویندوزسنترال تغییرات دیگری در این آپدیت دیده نشد و به جز این تغییرات احتمالا چند باگ در این دو بخش رفع شده و سرعت و کیفیت ان ها بهتر شده است..اگر کاربر اینسایدر هستید و تغییرات دیگری می بینید با گروه فیسیت و یا با خود سایت ویندوز سنترال در میان بگذارید.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر