معرفی و بررسی برنامه Datally، بهترین برنامه مدیریت دیتا اندرویدی

معرفی و بررسی برنامه Datally، بهترین برنامه مدیریت دیتا اندرویدی

برنامه مدیریت دیتا اندرویدی datally یکی از بهترین برنامه‌های موجود در این حوزه است که توسط خود گوگل توسعه یافته است. بررسی برنامه و لینک دانلود را در فیسیت ببینید.

دیتا موبایل یکی از پر استفاده‌ترین روش‌ها برای دسترس به اینترنت روی گوشی است که طرفداران زیادی هم دارد.

از آنجایی که برخی از برنامه‌های موبایلی مانند اینستاگرام حجم بسیار زیادی را مصرف می‌کنند، مدیریت دیتا موبایل بسیار مهم می‌شود زیرا در صورتی که بیش از حد از دیتا موبایل استفاده کنید باید هزینه بسیار زیادی را بپردازید. اینجاست که برنامه‌های مدیریت دیتا گوشی به کمک شما می‌آیند.

برنامه Datally یکی از بهترین برنامه‌های مدیریت دیتا است که توسط گوگل توسعه داده شده است.

چطور با برنامه Datally کار کنیم

گوگل برنامه مدیریت دیتا Datally را به شدت ساده طراحی کرده است بنابراین کار کردن با این برنامه به شدت ساده است. کافی است برنامه را دانلود کرده و نصب کنید. سپس مجوزهای لازم را دراختیار گوگل قرار دهید تا دیتا مصرفی شما را مدیریت کند. حالا برنامه مدیریت دیتا Datally بدون نیاز به هیچ کاری، دیتا مصرفی شما را مانیتور می‌کند.

این برنامه مدیریت دیتا اندرویدی دو گزینه در اختیار شما قرار می‌دهد یکی manage data و دیگری find wifi.

برای مدیریت دیتا باید گزینه manage data را انتخاب کنید. در بالای پنجره Manage Data، می توانید میزان حجم مصرفی دیتا را ببینید. ضمنا Datally لیستی از برنامه‌هایی که در حال استفاده از دیتا هستند را نمایش می‌دهد. جلوی هر برنامه یک قفل قرار دارد که با ضربه زدن روی آن می‌توانید دسترسی برنامه به مصرف دیتا را متوقف کنید.

برنامه مدیریت دیتا Datally کار را برای شما ساده‌تر هم می‌کند. می‌توانید با انتخاب گزینه Save Mobile Data دسترسی همه برنامه‌های غیرضروری به دیتا را متوقف کنید.

برنامه datally برای مدیریت دیتا

برنامه datally برای مدیریت دیتا

 

دانلود برنامه datally

برنامه مدیریت دیتا Datally برای سیستم عامل اندروید، به صورت رایگان و تنها با 6 مگابایت حجم در دسترس شما هست. برای دانلود این برنامه می‌توانید به کافه بازار و یا گوگل پلی استور مراجه کنید.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر