با یادداشت فیسبوک هر کسی می تواند مانند وبلاگ نویس ها شود

با یادداشت فیسبوک هر کسی می تواند مانند وبلاگ نویس ها شود

فیسبوک آپدیتی دیگر دریافت کرد.چند مدتی است فیسبوک تصمیم گرفته است محیط این سرویس اجتماعی را تغییر دهد و برای کاربرانش دلنشین تر شود.

فیسبوک اعلام کرد که کاربرانش می توانند تغییرات داده شده در قسمت یادداشت ها یا نوت فیسبوک را مشاهده کنند.قبل از این تغییرات یادداشت ها با فرم و قالب ثابتی ثبت می شدند و فرم خاصی نداشتند.حالا با این آپدیت یادداشت ها و محتوای ورودی توسط کاربران از نظر ظاهرا بهبود پیدا می کنند و چشم نواز تر خواهند شد همانند آن چه که در وبلاگ ها شاهد هستیم.فضایی که از این پس کاربران با آن رو به رو خواهند شد هنری تر و حرفه ای تر است.این تغییرات عبارت اند از :اضافه کردن کاور،عناوین عکس ها،تغییر اندازه ی عکس ها و تغییر اندازه و فرم نوشته ها.در تصویر پایین می توانید تفاوت را کاملا مشاهده کنید.سمت راست تصویر نوشته را  بعد از آپدیت نشان می دهد و سمت چپ تصویر ورژن قدیمی را نشان می دهد و در این تصویر می توانید به خوبی مشاهد کنید که فیسبوک سعی داشته تا از فرم همیشگی خارج شود و با آن فاصله بگیرد.این قالب بندی تازه باعث می شود تا از نظر ظاهری نوشته ها جذاب تر به نظر آیند و نظر خواننده را به خود جلب کند و خواننده راحت تر آن را بخواند و در مورد آن فکر کند.فیسبوک این روزها در تلاش است تا با شبکه های اجتماعی دیگر نظیر اینستاگرام و توییتر که از مهم ترین شبکه های مجازی اجتماعی محسوب می شوند،رقابت کند و سعی دارد تا مخاطبین خود را با ایجاد امکانات بهتر در این شبکه نگه دارد.

rsz campfirebanda2

 

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر