قیمت گوشی در ایران رکورد زد، اوج قیمت گوشی در ایران با گلکسی نوت 9 سامسونگ

قیمت گوشی در ایران رکورد زد، اوج قیمت گوشی در ایران با گلکسی نوت 9 سامسونگ

قیمت گوشی در ایران رکورد زد. گلکسی نوت 9، پرچمدار جدید سامسونگ حدود 16 میلیون تومان در بازار ایران قیمت دارد.

سامسونگ کمتر از یک ماه پیش در رویدادی از جدیدترین پرچم‌دار خود، گلکسی نوت 9 رونمایی کرد. این گوشی که به لطف داشتن قلم اس پن بلوتوثی و امکان کنترل از راه دور، طرفداران خاص خود را در سراسر دنیا به دست آورده است، به تازگی به بازار ایران هم راه یافته است.

بازار موبایل ایران اما شرایطی آرام نشدنی را تجربه می‌کند. این آشفتگی‌ها به حدی رسیده است که پرچم‌دار جدید سامسونگ، روز گذشته حدود 15 میلیون تومان به فروش رسید و امروز با افزایش قیمت 1 میلیون تومانی، 16 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. به این ترتیب قیمت گلکسی نوت 9 در ایران رکورد جدیدی را برای خود به ثبت رسانده است. این در حالی است که آیفون X اپل، در فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی با قیمتی حدود 10 و نیم میلیون تومان تا حدود 13 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

 

این خبر را از دست ندهید: متهمان واردکننده موبایل معرفی شدند

 

افزایش قیمت شدید گوشی‌های هوشمند در بازار موبایل ایران تنها دامن‌گیر گوشی‌های پرچم‌دار نشده است بلکه گوشی‌های میان رده هم با افزایش قیمت شدیدی رو به رو هستند. تأسف‌برانگیزتر اینکه بازار موبایل ایران تقریباً از گوشی‌های استخوان‌دار و با برندهای شناخته شده مانند سامسونگ، هواوی، ال‌جی، شیائومی و... خالی شده است. در مقابل گوشی‌هایی که از برندهای کمتر شناخته شده هستند، ویترین مغازه‌ها را پر کرده‌اند. این مسئله نشان از کاهش قدرت خرید مردم در کشور دارد.

البته امیدواریم که این روند با وعده ابراهیم درستی، رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه کشور، تغییر کند. به گفته او انتظار داریم که حدود 650 هزار گوشی موبایل در این هفته به بازار تزریق شود. گویا این 650 هزار گوشی هوشمند، گوشی‌های توقیف شده و یا در گمرک مانده هستند.

از طرفی باید انتظار رکورد قیمتی عجیب‌تری را هم در همین ماه داشته باشیم. اپل در نظر دارد تا آیفون X پلاس و دو آیفون 2018 دیگر را طی رویدادی در 21 شهریورماه رونمایی کند، آیفون‌هایی که انتظار داریم 15 تا 20 میلیون قیمت داشته باشند.

 

پیشنهاد فیسیت: قلم اس پن بلوتوثی قابلیت‌های جادویی به گلکسی نوت 9 می‌افزاید

 

نظرات و تجربیات خود در بازار موبایل را با ما و سایر کاربران فیسیت به اشتراک بگذارید.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر