فیسبوک عهد بسته که تا سال 2020 تنها از انرژی تجدیدپذیر استفاده کند

فیسبوک عهد بسته که تا سال 2020 تنها از انرژی تجدیدپذیر استفاده کند

امروز فیسبوک اعلام کرد که تولید گازهای گلخانه‌ای خود را تا 75 درصد کاهش داده و تا سال 2020 به طور صددرصدی از انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده خواهد کرد. این اقدام برای پیشگیری از تغییرات اقلیمی صورت خواهد گرفت. 
این شرکت از سال 2013 که اقدامات خود را برای پیشگیری از تغییرات اقلیمی شروع کرد تا به حال برای سه گیگابایت انرژی خورشیدی و بادی قراردادهای زیادی بسته است. این پروژه‌های بادی و خورشیدی روی دریچه‌های پایگاه‌ داده‌های فیسبوک ساخته شده که در ایالت‌های اورگان، ویرجینیا، نیومکزیکو و کشور سوئد قرار دارند. 
فیسبوک اعلام کرده که به هدف خود برای سال 2015 رسیده که قصد داشته پنجاه درصد از امکانات خود را تا سال 2018 به انرژی تجدید پذیر تجهیز کند. 
مانند فیسبوک بسیاری از شرکت‌ها نیز در تلاشند محیط زیست را بیش از پیش نجات دهند. در تیر ماه شرکت سامسونگ نیز قول دتده است که تا سال 2020 به طور صددرصدی از انرژی‌های تجدیدپذیر مانند انرژی خورشیدی و بادی استفاده کند تا میزان مصرف انرژی خود را با محیط زیست سازگار کنند. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر