چگونه در اینستاگرام تیک آبی بگیریم؟

چگونه در اینستاگرام تیک آبی بگیریم؟

برای اینکه حساب اینستاگرام شما معتبر باشد باید تیک آبی داشته باشد. با فیسیت همراه باشید تا به شما بگوییم که چگونه در اینستاگرام تیک آبی بگیریم.

اینستاگرام، شبکه اجتماعی که همواره به‌روزرسانی‌های بسیاری را ارائه داده و برنامه خود را ارتقا می‌دهد، امروز مجدداً آپدیت شده است. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که در این به‌روزرسانی به اینستاگرام اضافه شده است، امکان تأیید ساده حساب اینستاگرام است. به این ترتیب به راحتی می‌توان اکانت‌های واقعی را از اکانت‌های تقلبی تشخیص داد.

پیش‌تر تنها حساب‌های پر مخاطب و افراد مشهور می‌توانستند از این تیک آبی بهره ببرند اما حالا مسیر تأیید اکانت اینستاگرام ساده‌تر شده است. با فیسیت همراه باشید تا به شما بگوییم که چگونه در اینستاگرام تیک آبی بگیریم.

 

مراحل تأیید کردن حساب اینستاگرام

برای دریافت تیک آبی در حساب اینستاگرام خود تنها کافی است سه مرحله را طی کنید. این مراحل به ترتیب زیر است:

 

مرحله اول: درخواست تأیید اکانت بدهید

وارد حساب اینستاگرام خود شده و به بخش Setting بروید. سپس در این قسمت به دنبال گزینه Reqest Verification بگردید و روی آن کلیک کنید.

مراحل تأیید کردن حساب اینستاگرام

مراحل تأیید کردن حساب اینستاگرام

 

مرحله دوم: هویت خودتان را به اینستاگرام ثابت کنید

در مرحله بعدی بایستی اسناد و مدارک قابل قبولی را در اختیار اینستاگرام قرار دهید. اینستاگرام اسنادی همچون گواهی‌نامه رانندگی، پاسپورت و سایر کارت‌های شناسایی مورد قبول دولت‌ها را در این بخش از شما می‌پذیرد. حتی می‌توانید از اسنادی مانند قبض بیمه و سایر خدمات هم برای تأیید حساب اینستاگرام استفاده کنید. البته نگران درز این اطلاعات نباشید زیرا اینستاگرام گفته است که این اطلاعات را در حساب کاربری شما نشان نمی‌دهد.

دقت کنید که اگر اسنادی که در اختیار اینستاگرام قرار می‌دهد با نام قانونی شما مطابقت نداشته باشد، شانس تأیید اکانت اینستاگرام را از دست خواهید داد.

 

مرحله سوم: منتظر پاسخ اینستاگرام بمانید

حالا باید منتظر باشید تا اینستاگرام درخواست شما را بررسی کند. بعد از مدتی اینستاگرام نوتیفیکیشنی را برای شما ارسال می‌کند تا از وضعیت قبول یا رد درخواست آگاه شوید. اگر درخواست شما رد شده بود نگران نباشید زیرا 30 روز بعد دوباره می‌توانید درخواست خود را برای تأیید حساب اینستاگرام ارسال کنید.

 

پیش شرط‌ها و ضروریات اکانت شما برای تأیید حساب اینستاگرام

علاوه بر اسنادی که به آن‌ها اشاره کردیم، اکانت اینستاگرام شما برای تأیید باید چهار ویژگی دیگر هم داشته باشد که عبارت‌اند از:

  • معتبر بودن (Authentic): حساب اینستاگرام مورد نظر باید به یک شخص واقعی و یا یک کسب و کار معتبر و ثبت شده تعلق داشته باشد.
  • منحصر به فرد بودن (Unique): برای هر بیزنس و یا هر شخص تنها و تنها یک حساب اینستاگرام را می‌توان تأیید کرد. البته برای حساب‌های مشترک چند زبانه این محدودیت وجود ندارد.
  • کامل بودن (Complete): حساب اینستاگرام شما برای اینکه بتواند تیک آبی تأیید را بگیرد باید به صورت عمومی (public)، دارای تصویر پروفایل، دارای بیو (bio) و حداقل یک پست باشد. ضمناً نباید لینک سایر شبکه‌های اجتماعی خود را در بیو اینستاگرام گذاشته باشید.
  • قابل توجه بودن (Notable): پیش شرطی که سخت‌ترین بخش گرفتن تیک آبی تأیید حساب اینستاگرام است، Notable بودن است. درواقع حساب شما باید شناخته شده باشد و توسط تعداد افراد زیادی جستجو شود. ضمناً محتوای تبلیغاتی هم در این بررسی‌ها لحاظ نمی‌شود.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر