بزرگ‌ترین ساعت هوشمند مبتنی بر Wear OS دنیا معرفی شد، فول گارد 2.5

بزرگ‌ترین ساعت هوشمند مبتنی بر Wear OS دنیا معرفی شد، فول گارد 2.5

شرکت دیزل در نمایشگاه ایفا 2018 از بزرگ‌ترین ساعت هوشمند مبتنی بر Wear OS دنیا معرفی با نام فول گارد 2.5 رونمایی کرد. ویژگی‌های این ساعت هوشمند را در فیسیت ببینید.

نمایشگاه ایفا 2018 (IFA 2018)، یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای حوزه فناوری و یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های صنعتی در آلمان که در زمینه لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی هوشمند، گجت‌ها و... فعالیت دارد، از ساعاتی پیش کار خود را آغاز کرده است.

یکی از جالب‌ توجه‌ترین گجت‌هایی که در نمایشگاه ایفا 2018 تا کنون معرفی شده است، بزرگ‌ترین ساعت هوشمند دنیا با نمایشگر 1.39 اینچی است. این ساعت هوشمند که فول گارد 2.5 (Full Guard 2.5) نام دارد، توسط برند دیزل، زیر مجموعه فسیل(Fossil) که معروفیت خود را مدیون ساعت‌های بزرگ است، رونمایی شده است.

البته عرضه بزرگ‌ترین ساعت هوشمند دنیا توسط این برند چندان دور از انتظار نبود زیرا سال گذشته این کمپانی نخستین ساعت هوشمند مبتنی بر Wear OS را راهی بازار کرد که فول گارد نام داشت و با داشتن قابی 48 میلی‌متری، یکی از بزرگ‌ترین ساعت‌های هوشمند دنیا بود.

استراتژی شرکت دیزل در یک سال گذشته دقیقا نقطه مقابل استراتژی سایر کمپانی‌هاست. تقریبا همه شرکت‌های تولیدکننده ساعت هوشمند در یک سال گذشته تلاش کرده‌اند تا ساعتی کوچک‌تر را طراحی کنند اما دیزل در اقدامی قابل انتظار امسال و در نمایشگاه ایفا 2018 ساعتی بزرگ‌تر از قبل را رونمایی کرده است.

 

ویژگی‌های فول گارد 2.5، بزرگ‌ترین ساعت هوشمند دنیا

فول گارد 2.5 با بهره بردن از قاب 56 میلی‌متری و نمایشگر 1.39 اینچی، بزرگ‌ترین ساعت هوشمند دنیاست. این ساعت هوشمند که wear OS را اجرا می‌کند، به قابلیت NFC مجهز شده است که از این قابلیت برای سیستم پرداخت گوگل پی (Google pay) می‌توان بهره برد.

بزرگ‌ترین ساعت هوشمند دنیا، فول گارد 2.5 به حسگر ضربان قلب و GPS داخلی برای ردیابی تناسب اندام مجهز شده است.

طول عمر طولانی مدت باتری این ساعت، ادعای جالب توجه کمپانی دیزل در مورد فول گارد 2.5 است. دیزل مدعی است که بعد از شارژ کامل ساعت هوشمند فول گارد 2.5، این ساعت برای مدت دو روز قابل استفاده است. البته با توجه به اندازه بزرگ فول گارد 2.5، داشتن چنین باتری دور از انتظار نیست.

بزرگ‌ترین ساعت هوشمند دنیا، که هنوز قیمتی برای آن اعلام نشده است از ماه اکتبر قابل خرید خواهد بود. ساعت هوشمند فول گارد 2.5 در سه مدل با ترکیب رنگی زیر عرضه خواهد شد:

  • قاب خاکستری و بند قهوه‌ای
  • قاب مشکی و بند خاکستری
  • قاب مشکی و بند مشکی

 

مقالات مرتبط:

اکسپریا ایکس زد 3 معرفی شد، نخستین پرچمدار سونی با نمایشگر منحنی OLED

گوشی اچ تی سی یو 12 لایف معرفی شد، میان رده‌ای با باتری غول پیکر

شرکت دل نخستین ورک استیشن دو در یک 5520 خود را معرفی کرد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

منبع خبر: theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر