تصاویر واقعی منتسب به آیفون‌ XS و اپل واچ 4 را قبل از معرفی ببینید

تصاویر واقعی منتسب به آیفون‌ XS و اپل واچ 4 را قبل از معرفی ببینید

اپل دعوت نامه رسمی مراسم رونمایی از آیفون XS را منتشر کرد. تصاویر واقعی منتسب به آیفون‌ XS و اپل واچ 4 را قبل از معرفی ببینید.

پس از شایعات و گمانه زنی‌های مختلف در مورد آیفون‌های 2018 و زمان رونمایی از آن‌ها، بالاخره ساعاتی پیش اپل دعوت نامه رسمی مراسم رونمایی از آیفون‌های 2018 خود را برای رسانه‌های و مطبوعات ارسال کرد. بنا به این دعوت نامه مراسم امسال اپل ساعت 10 صبح 12 سپتامبر (ساعت 21:30 دقیقه 21 شهریورماه) در سالن استیو جابز در اپل پارک برگزار خواهد شد.

شایعات بسیاری درباره محصولاتی که قرار است اپل در این مراسم رونمایی کند در فضای اینترنت منتشر می‌شود اما اکنون وب سایت 9to5Mac با انتشار تصاویری متفاوت خبر از معرفی سه مدل آیفون با نام‌های آیفون XS با صفحه نمایش 5.8 اینچی، آیفون XS پلاس یا صفحه نمایش 6.5 اینچی و آیفون مقرون به صرفه 6.1 اینچی داده است. بعلاوه به گفته این وب سایت اپل در نظر دارد تا در این مراسم از اپل واچ 4 هم رونمایی کند.

تصاویر منتسب به آیفون XS و XS پلاس

تصاویر منتسب به آیفون XS و XS پلاس

 

پیش‌تر وب سایت‌های بسیاری نام یکی از آیفون‌های 2018 را آیفون X پلاس می‌دانستند اما حالا وب سایت 9to5Mac با اطمینان بسیاری نام دو آیفون قدرتمند و بالارده 2018 را آیفون XS و XS plus می‌داند.

مانند شایعات قبلی این وب سایت هم از وجود آیفونی مقرون به صرفه با صفحه نمایش 6.1 اینچی با پنل TFT LCD خبر داده است که در ساخت آن به جای استیل ضد زنگ از آلیاژ آلومینیوم استفاده شده است اما احتمال دارد که این گوشی مقرون به صرفه اپل تنها برای بازار چین عرضه شود.

تصویر دیگری که وب سایت 9to5Mac منتشر کرده است، تصویر منتسب به اپل واچ 4 است. همانطور که در این تصویر می‌بینید صفحه نمایش بدون حاشیه ساعت هوشمند جدید اپل بزرگ‌تر از قبل شده است تا جایی که گفته می‌شود که صفحه نمایش این ساعت 15 درصد نسبت به سری قبلی افزایش خواهد داشت. صفحه نمایش این ساعت هوشمند اطلاعات بسیاری را نشان می‌دهد که نشان از بهبود عملکرد آن دارد.

تصویر منتسب به اپل واچ 4

تصویر منتسب به اپل واچ 4

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر