یاهو اپلیکیشنی واحد با نام !Yahoo برای تمام برنامه‌های خود منتشر کرد

یاهو اپلیکیشنی واحد با نام !Yahoo برای تمام برنامه‌های خود منتشر کرد

یاهو اپلیکیشنی واحد با نام !Yahoo برای تمام برنامه‌های خود منتشر کرد که همه سرویس‌های یاهو از جمله ایمیل یاهو، اخبار، آب و هوا، فال و طالع بینی و... را در خود جای می‌دهد.

همان طور که می‌دانید یاهو سرویس‌های بسیاری مانند ایمیل یاهو، جستجو، اقتصاد، آب و هوا و... دارد که تاکنون برای هر یک برنامه‌ای اختصاصی در اندروید و iOS در اختیار کاربران قرار می‌داد اما حالا یاهو تصمیم گرفته است تا مجزا بودن برنامه‌ها را با عرضه یک برنامه کم حجم پایان دهد.

یاهو به تازگی اپلیکیشنی اندرویدی به نام !Yahoo را منتشر کرده است که همه برنامه‌های یاهو را یکجا جمع کرده است. این برنامه به نحوی شخصی سازی شده است که علاوه بر نمایش خلاصه‌ای از وضعیت آب و هوا در بالای برنامه، اخباری که یاهو تصور می‌کند برای شما جالب یا مهم باشد را هم نمایش می‌دهد.

برنامه جامع یاهو، !Yahoo، علاوه بر موارد بالا شامل ایمیل یاهو نیز هست. قسمت جالب برنامه اینجاست که اگر Location گوشی خود را روشن کنید، تخفیف فروشگاه‌ها یا رستوران‌های اطراف شما هم برای‌تان نمایش داده می‌شود. بخش دیگری از این برنامه، سرویس Yahoo Finance است که برای پیگیری اخبار بورس و اوراق بهادار کابردی است. قسمت فال و طالع روزانه بخشی دیگر در برنامه جامع یاهو است که شاید بهتر باشد یاهو این بخش را بالاتر از بخش Yahoo Finance قرار دهد زیرا کاربران زیادی به این موضوع علاقه‌مند هستند.

اگرچه تلاش یاهو برای ماندن در صحنه رقابت قابل تقدیر است اما دیگر تصور نمی‌شود که یاهو بتواند با چنین برنامه‌هایی، به روزهای درخشان سابق خود بازگردد.

 

دانلود برنامه !Yahoo

اپلیکیشن جامع یاهو، !Yahoo، حدود 11 مگابایت حجم دارد اما مسئله اینجاست که تبادلات این برنامه فضای بسیار زیادی را در گوشی شما اشغال خواهد کرد. با این اوصاف بهتر است قبل از نصب این برنامه به فضای خالی گوشی خود دقت کنید.

لینک دانلود برنامه !Yahoo برای اندروید در گوگل پلی

نظر شما درباره این برنامه چیست؟ آیا حاضرید از برنامه جامع یاهو روی گوشی خود استفاده کنید؟ دلایل خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر