پای بیت کوین به معامله ماشین باز شد، خرید یک ماشین رولز رویس در ازای 55 بیت کوین

پای بیت کوین به معامله ماشین باز شد، خرید یک ماشین رولز رویس در ازای 55 بیت کوین

پای بیت کوین به معامله ماشین باز شد. از حالا می‌توانید یک ماشین رولز رویس با قیمت 350 هزار دلار را در ازای 55 بیت کوین خریداری کنید.

بیت کوین، اصلی‌ترین ارز دیجیتال در سراسر جهان در حال پذیرش در بین عموم مردم است تا جایی که انتظار می‌رفت تا در آینده‌ای نه چندان دور خرید و فروش مردم از طریق این ارز دیجیتال رمزپایه انجام شود. حالا به نظر می‌رسد این انتظار در حال تحقق است زیرا خریداران حالا می‌توانند با پرداخت 55 بیت کوین یک ماشین رولز رویس صفر کیلومتر که حدود 350 هزار دلار قیمت دارد را خریداری کنند.

گویا به تازگی نمایندگی پست اوک موتورز در آمریکا پذیرفته است تا انواع مدل‌های جدید رولز رویس با پرداخت اصلی‌ترین ارز دیجیتال رمزپایه خریداری شود. تیلمن فرتیتا، صاحب این نمایندگی در این خصوص چنین توضیح داده است:

افزایش قیمت بیت کوین (bitcoin) باعث شد تا به ارز دیجیتال رمزپایه علاقه‌مند شوم. من به عنوان یک فروشنده خودروهای لوکس، همواره می‌خواهم تا بهترین تجربه خرید را به مشتریان خودم ارائه دهم و این همکاری به هر کسی در سراسر جهان فرصت می‌دهد تا خودروهای ما را سریع‌تر و آسان‌تر بخرد.

 

در زمان نگارش این مقاله bitcoin با وجود کاهش عجیبی که در مدت 24 ساعت داشت، حدود 6429 دلار قیمت گذاری شده است بنابراین برای خرید یک ماشین رولز رویس با متوسط قیمت 350 هزار دلار، بایستی حدود 55 بیت کوین هزینه کنید. با این وجود به دلیل تغییر نرخ این ارز دیجیتال، بی شک مقدار بیت کوین برای خرید این ماشین‌ها تغییر خواهد کرد.

پیشنهاد فیسیت: سقوط آزاد بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال تنها در یک روز

 

یکی از دلایل اصلی تغییر روش فروش شاید سهولت پرداخت برای کاربران آن هم در سراسر دنیا و برای خرید کالاهایی همچون ماشین‌های لوکس باشد. البته این نخستین باری نیست که خودرویی در ازای پرداخت بیت کوین به فروش می‌رسد بلکه پیش‌تر بوگاتی شیرون، مک‌لارن 720S و پاگانی هوایرا نیز با همین ارز دیجیتال فروخته شده بودند.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: motor1


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر