با تصویر سازی ذهنی و تخیل فروش‌تان را متحول کنید

با تصویر سازی ذهنی و تخیل فروش‌تان را متحول کنید

تصویری که از مشتری و روش‌های فروش در ذهن دارید، تاثیر زیادی در موفقیت شما دارد.هر چهقدر که در تصویر سازی ذهنی در فروش توان‌مندتر باشید، پیشرفت شما سریع‌تر خواهد بود.

موفقیت یک موضوع ذهنی است و تصویر ذهنی شما از موفقیت باعث می‌شود تا به آن نزدیک شوید. تصور اینکه به هدف خود رسیده‌اید باعث می‌شود تا در کنش و واکنش‌های خود اعمالی انجام دهید تا به هدف خود برسید.

آمادگی ذهنی داشته باشید، در طول روز یک یا دوبار تصویر ذهنی خود را به یاد آورید تا همیشه آمادگی ذهنی خوبی جهت درک درست از موقعیت‌ها و واکنش مناسب را داشته باشید. در زمینه فروش، ایجاد تصاویر ذهنی با کیفیت در موارد زیر باعث موفقیت شما می‌گردد:

  • یافتن مشتری جدید
  • ایجاد ارتباط موثر
  • شناخت نیاز های مشتری
  • معرفی محصول
  • راضی کردن مشتری ناراضی
  • قطعی کردن فروش
  • فروش مجدد

 

داشتن الگوی فروش 

در زمینه شغلی خود، افراد شاخص و فروشندگان پرتوان و مشهور را پیدا کنید، با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و در روش‌ها و نوع تفکر آن‌ها مطالعه و تحقیق کنید و یاد بگیرید. سعی کنید تا به نحوی مناسب از یافته‌های خویش درباره الگوهای یاد شده استفاده کنید تا در فروش محصولات حرفه‌ای‌تر و قوی‌تر عمل کنید.

در صورتیکه الگویی دارید که ارتباط با آن‌ها امکان پذیر نیست سعی کنید ارتباط ذهنی خوبی با آن‌ها ایجاد کنید و راه و روش‌های آن‌ها را تصور کنید و حدس بزنید و تا حد امکان از آن روش‌ها استفاده کنید. 

 

کمی بهتر باشید 

برای مطرح بودن در بازار فقط کمی بهتر از رقیبتان باشید. کمی از عادت‌های خود فاصله بگیرید و در جهت بهتر شدن کمی متفاوت عمل کنید.

قدم‌های کوتاه و درست بردارید و مطمئن باشید که تکرار این عادات باعث گرفتن سهم زیادی از بازار خواهد شد.

 

هراس و تردید از موفق شدن

همیشه اولین ترس و هراس با شنیدن نه از طرف مشتری آغاز می‌شود و با تکرار کلمه نه از طرف مشتری، شما احتمالا دچار هراس و تردید در رسیدن به اهداف فروش خود می‌شوید. کیفیت تصویر ذهنی خود را در برابر موارد یاد شده بالا ببرید تا این هراس و تردید از بین برود.

داشتن اعتماد به نفس و بیش از آن عزت نفس، کمک می‌کند تا شما قدم‌های محکم و مطمئنی برای موفقیت بردارید. این توانمندی‌ها نیز با ساخت تصویر ذهنی خوب از خودتان حاصل می‌شود.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر