مدیر پیام رسان سروش، مدیر روزنامه جام جم شد

مدیر پیام رسان سروش، مدیر روزنامه جام جم شد

مدیر پیام رسان سروش، مدیر روزنامه جام جم شد!

به تایید وب سایت جام جم و رئیس هیات مدیره این سازمان، مدیرعامل سروش، میثم سید صالحی، تغییر سمت داده و حالا مدیر عامل منظومه فرهنگی رسانه جام جم شده است.

به گفته غلام رضا نوری، رئیس هیات مدیره جام جم، این روزنامه که متعلق به صدا و سیما است علاوه بر حوزه مطبوعات، قصد دارد به یکی از بازیگران بزرگ حوزه فضای مجازی تبدیل شود. وی در این خصوص چنین گفته است:

یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های این منظومه ایجاد «نهضت تولید محتوا» در فضای نوین رسانه است. و به همین منظور در حال ایجاد مؤسسات و شرکت‌های تخصصی و جذب سرمایه‌گذار و تأسیس صندوق سرمایه‌گذاری توسعه محتوای فضای مجازی هستیم. تا تعیین مدیر جدید پیام رسان سروش، آقای فرهاد مرادی به عنوان مدیر روابط عمومی این پیام رسان ، پاسخگوی همکاران رسانه‌ای هستند.

با این وجود برخی از وب سایت‌ها معتقدند که این حکم تغییر سمت اصلاً رخ نداده است و حتی از سوی مجموعه سروش تکذیب شده است اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این خبر کاملاً صحت دارد و حتی علنی است.

همچنین به نظر می‌رسد «فرهاد مرادی» که قبلا مدیریت روابط عمومی این مجموعه را برای مدتی برعهده داشت، دوباره به همین سمت منصوب شده و مدیرعامل قبلی سروش، یعنی سید جعفر خورشاد، در حال حاضر ریاست شرکت توسعه و فناوری سروش را بر عهده دارد.

در اواسط فروردین ماه امسال بود که سهام شرکت سروش رسانه که یک شرکت فنی وابسته به صندوق بازنشستگی سازمان صدا و سیما است به منظومه فرهنگی رسانه‌ای جام جم که یک موسسه تخصصی فرهنگی،رسانه‌ای است منتقل شد و پیام رسان سروش رسماً زیر نظر مجموعه جام جم قرار گرفت.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر