با اپلیکیشن Your Phone با ویندوز پیامک ارسال کنید

با اپلیکیشن Your Phone با ویندوز پیامک ارسال کنید

مایکروسافت اخیرا برنامه Your Phone را برای ویندوز توسعه داده است که امکانات بساری همچون انتقال عکس بدون نیاز به اتصال کابل و ارسال پیامک از طریق کامپیوتر را فراهم می‌کند.

تیم توسعه دهنده ویندوز این روزها در تلاش است تا ارتباطی قوی‌تر از قبل بین گوشی و کامپیوترهای ویندوزی برقرار کند. گویا این ارتباط دیگر تنها به ارسال و دریافت فایل محدود نخواهد بود بلکه به وسیله یک برنامه ساده به نام Your Phone، امکان ارسال پیامک از طریق کامپیوتر ویندوزی نیز فراهم است.

نسخه اولیه برنامه Your Phone که در حال حاضر در دسترس همه کاربران ویندوز 10 قرار دارد، راهی ساده برای انتقال تصاویر گوشی به کامپیوتر ویندوزی را فراهم می‌کند که بدون نیاز به اتصال کابل USB به کامپیوتر و گوشی، می‌توانید این کار را انجام دهید.

به تازگی نسخه جدیدی از این برنامه منتشر شده است که البته تنها در دسترس کاربران ویندوز اینسایدر است. نسخه جدید برنامه Your Phone اما امکانات بیشتر و پیشرفته‌تری را برای شما فراهم می‌کند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین قابلیت‌های افزوده شده اشاره می‌کنیم.

 

ارسال پیامک از طریق برنامه Your Phone

مهم‌ترین قابلیتی که در برنامه Your Phone شاهد آن هستیم، همگام سازی سرویس پیامک در گوشی و این برنامه است. به واسطه این قابلیت به راحتی می‌توانید پیام‌هایی که برای گوشی شما ارسال شده است را روی کامپیوتر بخوانید و حتی به آن‌ها جواب دهید. به این ترتیب راحت‌تر و یا یک کیبورد بزرگ‌تر می‌توانید پیام ارسال کنید.
کاربران اپل سال‌هاست که از این قابلیت بهره می‌برند اما حالا کاربران ویندوز هم شاهد چنین امکانی هستند، با این تفاوت که به برنامه‌های جانبی و غیر معتبر نیاز ندارید.

ارسال پیامک از طریق برنامه Your phone

ارسال پیامک از طریق برنامه Your phone

 

همگام سازی خودکار گالری گوشی با کامپیوتر

در نسخه جدید برنامه Your Phone گالری گوشی شما به صورت خودکار به کامپیوترتان همگام سازی (Sync) خواهد شد. به عبارتی هر عکسی که با گوشی می‌گیرید روی کامپیوتر هم قرار می‌گیرد. البته در صورتی که از برنامه گوگل فوتوز (Goolge photos) استفاده کنید، همواره یک بک آپ دائمی و آنلاین خواهید داشت اما با استفاده این برنامه هم می‌توانید یک بک آپ محلی روی ویندوز 10 خود داشته باشید.

 

در حال حاضر قابلیت‌هایی که توضیح دادیم تنها برای کاربران اندروید در دسترس است با این وجود مایکروسافت در تلاش است تا در آینده‌ای نزدیک این برنامه را برای کاربران آیفون هم توسعه دهد.

 

پیشنهاد فیسیت: اپلیکیشن Your Phone برای ویندوز 10 معرفی شد، انتقال ساده فایل بین ویندوز و اندروید

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر