اپل واچ سری 4 معرفی شد، معرفی تمامی قابلیت‌های این ساعت هوشمند

اپل واچ سری 4 معرفی شد، معرفی تمامی قابلیت‌های این ساعت هوشمند

اپل واچ سری 4 معرفی شد، معرفی تمامی قابلیت‌های این ساعت هوشمند را در فیسیت ببینید.

شب گذشته اپل در کنفرانس 2018 خود از سه آیفون جدید با نام‌های آیفون XS، Xs Max و XR رو.نمایی کرد. در این مراسم اپل واچ سری 4 (apple watch series 4) هم با صفحه نمایشی بزرگ‌تر از ساعت‌های هوشمند قبلی اپل رونمایی شد. در ادامه قصد داریم این ساعت هوشمند را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

اپل معتقد است اپل واچ نه تنها بهترین ساعت هوشمند جهان است، بلکه بهترین ساعت جهان نیز هست. تیم کوک زمان معرفی اپل واچ سری 4 (apple watch series 4) مهمترین ویژگی‌های اپل واچ را در ارتباط ماندن، یکپارچه شدن به فعالیتهای کاربران و پیوند با سلامتی آن‌ها اعلام کرد.

 

ویژگی‌های ظاهری اپل واچ سری 4

اپل در ساخت این ساعت هوشمند صفحه نمایشی بزرگ‌تر از قبل را استفاده کرده است به طوری در دو نسخه جدید اپل واچ 4 (apple watch series 4) شاهد بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش به اندازه 32 و 35 درصد هستیم. با وجود بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش، اپل واچ سری 4 باریک‌تر و کم وزن‌تر از اپل واچ سری 3 شده است.

به واسطه بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش اپل واچ 4 (apple watch series 4)، اطلاعات و جزییات بیشتری روی نمایشگر ظاهر می‌شود. در اپل واچ سری 4 کلید کناری ساعت هوشمند اصلاح شده است و بیرون زدگی آن از کل بدنه کمتر از قبل شده است. این ساعت هوشمند جدید اپل با بندهای سابق سازگار است البته بندهای فلزی جدیدی به رنگ‌های نقره‌ای و طلایی هم برای آن عرضه شده است.

 

عملکرد

اپل در ساعت هوشمند جدید خود از پردازنده دو هسته‌ای S4 بهره می‌برد که عملکرد آن نسبت به نسل قبل دو برابر بهتر شده است. با این وجود همچنان عمر باتری اپل واچ 18 ساعت باقی مانده است.

 

بهبودها

یکی از بهبودهایی که ساعت هوشمند جدید اپل تجربه کرده است، تغییر مکان میکروفون است. بعلاوه بلندگوی این ساعت هوشمند نیز به واسطه تغییرات و بهبودهایش اکنون صدای بلندتری را تولید می‌کند. بهبود دیگر این ساعت هوشمند پشتیبانی از بلوتوث 5.0 است. ضمنا به واسطه ضد آب بودن آن، بدون هیچ نگرانی می‌توانید اپل واچ 4 را هنگام شنا هم استفاده کنید. بهبود مهم دیگر اپل واچ سری 4 به سیستم عامل این ساعت هوشمند برمی‌گردد. واچ او اس به نحوی تغییر کرده است تا به بهترین شکل ممکن بتواند از صفحه نمایش بزرگ‌تر اپل واچ 4 بهره ببرد.

از جمله بهبودهای نرم افزاری ساعت هوشمند جدید اپل می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • برخی اپلیکیشن‌ها می‌توانند به عنوان یک واچ فیس (watch face) عمل کنند
  • واچ فیس‌های داینامیک که کاربر قادر است با آن‌ها تعامل کند

 

ویژگی‌های مبتنی بر سلامت اپل واچ سری 4

توانایی تشخیص سقوط کاربر

ساعت هوشمند جدید اپل پیوند بیشتری با سلامت کاربر برقرار می‌کند. برای نمونه در صورتی که کاربر سقوط کند، اپل واچ سری 4 این موضوع را تشخیص داده سپس درخواست تماس با اورژانس را برای کاربر نمایش می‌دهد. درصورتی که کاربر هیچ پاسخی به این درخواست نداد، این ساعت به صورت اتوماتیک خودش این تماس را برقرار می‌کند.

تشخیص سقوط کاربر در اپل واچ 4

تشخیص سقوط کاربر در apple watch 4

کنترل ضربان قلب

یکی دیگر از ویژگی‌های این ساعت جدید هوشمند اپل نظارت بر ضربان قلب و حتی جالب‌تر تهیه نوار قلب است. این ساعت هوشمند قادر است فعالیت غیر عادی قلب را تشخیص داده و این موضوع را به کاربر اطلاع دهد. این ساعت هوشمند در حال حاضر یک ابزار پزشکی در ایالات متحده محسوب می‌شود.

 

تماس صوتی با اپل واچ سری 4

ویژگی تماس تلفنی قابلیت دیگری است که به اپل واچ سری 4 اضافه شده است اما اگر می‌خواهید از این قابلیت بهره ببرید باید نسخه 499 دلاری این ساعت هوشمند را خریداری کنید درصورتی که نسخه دیگری که از تماس صوتی پشتیبانی نمی‌کند 399 دلار قیمت دارد.

اگر علاقه‌مند به تهیه اپل واچ سری 4 هستید از 23 شهریورماه می‌توانید این ساعت هوشمند را سفارش دهید و از 30 شهریورماه این محصول عرضه خواهد شد و به دست مشتریان خواهد رسید.

 

قیمت اپل واچ سری 4

ساعت هوشمند جدید اپل در چند مدل و با قیمت‌هایی متفاوت عرضه شده است. لیست قیمت اپل واچ سری 4 به صورت زیر است:

اپل واچ سری 4 جی پی اس + Cellular جی پی اس
40 میلی متری ، آلومینیومی 499 دلار 399 دلار
44 میلی متری ، آلومینیومی 529 دلار 429 دلار
40 میلی متری، فولاد ضد آب 699 دلار  _
44 میلی متری، فولاد ضد اب 729 دلار _

 

 

پیشنهاد فیسیت: آیفون XS و XS Max، پرچمداران جدید اپل رونمایی شدند

نظر شما درباره ساعت هوشمند جدید اپل چیست؟ آیا این ساعت ارزش خرید دارد؟

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

منبع خبر: digitaltrends


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

مسعود

چهارشنبه, 04 مهر 1397

قیمت اپل واچ سری 4 خیلی بالاس

پاسخ

رضا

چهارشنبه, 18 مهر 1397

عجب چیزیه!!!! هم طراحیش جالبه، هم قابلیتاش خفنه ولی قیمت اپل واچ سری 4 خیلی بالاس. مثلا می بند 3 فقط تقریبا 400 تومنه ولی این 4 میلیون!!!!! اپل همه محصولاتش رو گرون می‌ فروشه درسته ایده هاش جالبه و نو هست اما دیگه خیلی قیمتاش نا معقوله

پاسخ

ثبت نظر