رویداد کژوال کمپ، رویدادی برای بازی سازی ایرانی با جوایز ویژه برگزار می‌شود

رویداد کژوال کمپ، رویدادی برای بازی سازی ایرانی با جوایز ویژه برگزار می‌شود

ثبت نام رویداد کژوال کمپ، رویدادی برای بازی سازی ایرانی شروع شد. اطلاعات کامل درباره نحوه ثبت نام، زمان بندی و... این رویداد را در فیسیت ببینید.

کژوال کمپ، رویدادی 10 هفته‌ای است که با هدف ارتقا بازی‌های ایرانی از امروز برگزار می‌شود. کافه بازار و آواگیمز با همکاری یکدیگر این رویداد را برگزار می‌کنند. تیم‌های شرکت کننده در  مدت 10 هفته این رویداد تلاش می‌کنند تا یک بازی با هدف موفقیت در بازار داخلی را تولید کنند.

در این راه مربیان برجسته‌ای که از مهم‌ترین بازی سازان ایران هستند هم در کنار تیم‌های شرکت کننده قرار دارند. در نهایت محصولات برگزیده رویداد کژوال کمپ، برنده جوایز نقدی و دریافت بورسیه سرمایه گذاری برای تکمیل بازی خود می‌شوند.

اگر علاقه‌مند به شرکت در این رویداد هستید با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل رویداد کژوال کمپ را در اختیارتان قرار دهیم.

 

هدف رویداد کژوال کمپ

برگزار کنندگان این رویداد معتقدند که برای ساخت یک بازی موفق تنها ایده خلاقانه کافی نیست بلکه شناخت مخاطب هم در این بین بسیار تاثیر گذار است که در کشور ما کمتر به آن توجه شده است. این رویداد قصد دارد تا با بهبود فرآیند تولید بازی، استفاده از الگوهای موفق و شناخت سبک‌‌های با پتانسیل بالا، بازی‌هایی با هویت ایرانی و با کیفیت تولید کند. بی‌شک استفاده از نمونه‌های موفق، ریسک کار را پایین می‌آورد و سطح کیفی بازی سریع‌تر به سطح مورد قبول کاربر خواهد رسید اما مزیت رقابتی بازی‌های تولید شده در این رویداد استفاده از هویت ایرانی خواهد بود.

 

ثبت‌نام در رویداد کژوال کمپ

مهلت ثبت نام در این رویداد از سه شنبه، 20 شهریورماه آغاز شده است و تا 15 مهرماه ادامه دارد. برای ثبت نام در کژوال کمپ کافی است سرگروه هر تیم از طریق وب سایت رسمی این رویداد به آدرس http://www.casualcamp.ir اقدام کند. بعد از آن داوران و مربیان از طریق سرگروه با تیم ارتباطات برقرار خواهند کرد.

فرم ثبت نام در این رویداد را در تصویر زیر می‌بینید. دقت کنید که در این فرم آدرس ایمیل خود را به درستی وارد کنید زیرا پل ارتباطی مربیان و داوران با شما همین ایمیل است. ضمنا بهتر است در فرم ثبت نام، مشخصات اعضای تیم را هم در بخش توضیحات وارد کنید.

فرم ثبت نام در رویداد کژوال کمپ

فرم ثبت نام در رویداد کژوال کمپ

 

انتخاب سبک بازی

برگزار کنندگان کژوال کمپ چندین سبک بازی که همگی در بازارهای جهانی پرفروش و موفق بوده‌اند را انتخاب کرده‌اند. برای شرکت در رویداد کژوال کمپ بایستی یکی از این سبک‌ها را انتخاب کنید.

انتخاب سبک به هیچ عنوان به معنی کپی کردن بازی‌های معروف آن سبک نیست بلکه شرکت کنندگان باید با ایده گرفتن از بازی‌های معروف هر سبک و با در نظر گرفتن فرهنگ ایرانی، بازی‌هایی جالب تولید کنند.

از جمله سبک‌هایی که برای این رویداد در نظر گرفته شده است می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • جور کردنی
  • ورزشی
  • شانسی
  • کلیکر
  • و...

 

جوایز مسابقه کژوال کمپ

نتیجه این مسابقه در اوایل بهمن ماه اعلام خواهد شد و به تیم‌های اول تا سه سوم مسابقه کژوال کمپ به ترتیب جوایز نقدی 25، 15 و 10 میلیون تومان تعلق می‌گیرد.

نتایج داوری نیز در اوایل بهمن اعلام شده و همان زمان جوایز نقدی نیز به برندگان اعطا خواهد شد. همچنین رعایت زمان بندی‌های رقابت یکی از معیارهای داوری نهایی است و در آخر می‌توانید تایم لاین برنامه‌های رویداد را مشاهده کنید.

 

زمان بندی مسابقه کژوال کمپ

20 شهریور: شروع ثبت‌نام

15 مهر: پایان ثبت‌نام و مهلت نهایی انتخاب بازی هدف

30 مهر: ارائه نسخه قابل بازی لذت بخش اولیه (First Fun Playable) همراه با مستندات و زمان بندی تولید

30 آبان: مایلستون میانی برای رسیدن به نسخه آلفا و گرفتن بازخورد از تیم داوری

30 آذر: سافتلانچ (soft launch) بازی‌ها برای گرفتن بازخورد مخاطب و شروع فرآیند داوری اصلی

زمان بندی مسابقه کژوال کمپ

زمان بندی مسابقه کژوال کمپ

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این رویداد می‌توانید به وب سایت http://www.casualcamp.ir مراجعه کنید.

 

پیشنهاد فیسیت: بررسی بازی آمیرزا، بازی اعتیاد آور ایرانی به همراه جواب بازی

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر