هواوی اپل را به سخره گرفت!

هواوی اپل را به سخره گرفت!

هواوی مدتی است با به سخره گرفتن کمپانی‌های بزرگی همپون سامسونگ و اپل، از رونمایی گوشی‌های جدید خود می‌گوید

چهارشنبه گذشته اپل در کنفرانس 2018 خود از آیفون 2018 با نام‌های iPhone XS، iPhone XS Max و iPhone XR رونمایی کرد. این سه دستگاه از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به iPhone X، محصول سال گذشته این کمپانی بودند.

کمپانی هوآوی که چند سالی است یکی از شرکت‌های مطرح جهان در صنعت گوشی هوشمند به شمار می‌رود، پس از معرفی محصولات جدید اپل، این شرکت را در توئیت خود مسخره کرد. هوآوی در آخرین پست توئیتر خود نوشته است:

ممنون که اجازه دادید ما قهرمان واقعی سال باشیم! در لندن شما را می‌بینیم.

 

هواوی اپل را مسخره کرد

ترفند هواوی برای رونمایی جدیدش

جالب این جاست که این کمپانی چینی پیش از این هم سامسونگ را به دلیل شباهت Note 9 به نسل گذشته خود، مسخره کرده بود. حالا به نظر می‌رسد با این شیوه، هوآوی قصد دارد بگوید که گوشی‌های بعدی این شرکت یعنی Mate 20 و Mate 20 Pro بهتر از محصولاتی خواهند بود که اپل اخیراً معرفی کرده است. البته باید گفت که این ماجرا می‌تواند فقط یک شگرد تبلیغاتی باشد و در حقیقت این شرکت قصد داشته باشد توجه همگان را به مراسم رونمایی دو گوشی آینده خود جلب کند، مراسمی که در 16 اکتبر (24 مهر) در شهر لندن برگزار خواهد شد.

 

ویژگی‌های احتمالی گوشی‌های جدید هواوی

هر دو گوشی خانواده Mate 20 با چیپست پردازنده 7 نانومتری Kirin 980 تولید خواهند شد (گوشی‌های 2018 اپل هم از تراشه A12 Bionic با تکنولوژی 7 نانومتری بهره می‌برند). علاوه بر این گفته می‌شود Mate 20 Pro با یک نمایشگر خمیده که دارای بریدگی قابل تغییر اندازه است، قابلیت تشخیص چهره سه بعدی را خواهد داشت. درحالی که Mate 20 از سیستم تشخیص چهره بهره نخواهد برد.

بر اساس شایعات، گوشی Mate 20 رزولوشن پایین‌تری نسبت به Mate 20 Pro خواهد داشت. با توجه به برخی گزارش‌ها، هر دو گوشی‌های آینده هواوی دوربینی سه‌گانه خواهند داشت که به صورت مربعی کنار هم قرار داده شده‌اند.

حال باید دید همه این ویژگی‌های ذکر شده را در جدیدترین رونمایی هواوی خواهیم دید یا نه!

پیشنهاد فیسیت: اینترنت ارزان نمی‌شود اما مشکل کاربران کم مصرف حل می‌شود

پیشنهاد فیسیت: معرفی و مقایسه مشخصات آیفون‌های 2018 اپل، برترین گوشی‌های اپل

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.  


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر