پلی‌استیشن سومین نام تجاری شناخته شده در انگلستان شد

پلی‌استیشن سومین نام تجاری شناخته شده در انگلستان شد

در طول این سال‌ها، با عملکرد خوب شرکت سونی، پلی‌استیشن هنوز هم یکی از کنسول‌های بازی مطرح در منطقه است.

سونی اولین بار در سال 1994 برند پلی استیشن (PlayStation) را روانه بازار کرد و از آن زمان تاکنون، شاهد ارائه 4 سخت افزار اصلی از این شرکت بوده‌ایم. سه دهه پیش سگا در بریتانیا طرفداران بسیاری داشت اما این پلی استیشن (Play station) بود که با انتشار در این منطقه جریان اصلی بازی‌های را به دست گرفت. در طول این سال‌ها، با عملکرد خوب شرکت سونی، پلی‌استیشن هنوز هم یکی از کنسول‌های بازی مطرح در منطقه است.

 

پلی‌استیشن (PlayStation) رقبای خود را شکست داد

بعد از انتشار شاخص مربوط به برندهای تجاری انگلستان در سال 2018، پلی استیشن (PlayStation) به عنوان شناخته شده‌ترین برند صنعت گیم در این منطقه مطرح شد و علاوه بر این مشخص شد برند پلی استیشن در لیست کلی پس از دو برند اپل و لگو در مقام سوم قرار می‌گیرد. این مسئله نشان می‌دهد که پلی استیشن رقبای دیرینه‌ی خود، یعنی ایکس باکس و نینتندو را شکست داده، حتی محبوبیتش در بین مردم، از برندهای دیگری همچون کوکاکولا، مایکروسافت، گوگل، آمازون و مک‌دونالد بیشتر است.

اگرچه میزان فروش پلی‌استیشن در 3 ماه گذشته نرخ نزولی داشته است اما طبق گزارش های مختلف در رقابت بین کنسول ‌ها، شرکت سونی با برند پلی‌استیشن هنوز هم جز برترین برندهاست. حال باید دید نسل جدید بازی‌ها چه پیشرفت‌هایی خواهند داشت. آیا پلی‌استیشن همچنان در صدر این رقابت‌ها می‌ماند یا خیر؟!

 

 

 

 

 

منبع خبر: gamingbolt


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر