آیفون 2018 در یک کفه و پکیج هم قیمت اما پربار شیائومی در کفه دیگر، کدام یک انتخاب معقول‌تری است

آیفون 2018 در یک کفه و پکیج هم قیمت اما پربار شیائومی در کفه دیگر، کدام یک انتخاب معقول‌تری است

شیائومی، اپل چین، بعد از معرفی آیفون‌های 2018 که بسیار گران قیمت هستند، پکیج‌های با نام‌های آیفون XS، XS Max و XR اما با چندین گجت در یک باندل و با همان قیمت.

اپل چند روز پیش در مراسمی از جدیدترین آیفون‌های خود با نام آیفون XS، آیفون XS Max، آیفون XR و همچنین اپل واچ سری 4 رونمایی کرد. شاید همه کسانی که رویداد چهارشنبه شب اپل را دنبال کرده باشند اتفاق نظر داشتند که امسال اپل در آیفون‌های 2018 خود خلاقیت چندانی را به کار نگرفته است و از نظر ما بهترین محصول معرفی شده در کنفرانس 2018 اپل، ساعت هوشمند جدید این کمپانی، اپل واچ سری 4 است.

بعد از این مراسم، هواوی اولین کمپانی بود که اپل را به سخره گرفت. هواوی در توییتی به اپل گفته بود مچکریم که همه چیز را مثل سابق نگه داشتید و فرصت را به ما دادید. هواوی اما تنها کمپانی نبود که اپل را مسخره کرد. بلکه شیائومی، کمپانی که اپل چین نامیده می‌شود با استفاده از نقطه ضعف اپل در عرضه گوشی‌های آیفون 2018 خود، یعنی قیمت به شدت بالای این گوشی‌ها، پکیج‌هایی را هم نام با آیفون‌های 2018 معرفی کرده است تا قیمت بالای این گوشی‌های جدید اپل را بیشتر به چشم کاربران بیاورد.

آیفون XS که جایگزین آیفون X است، در ظرفیت 64 گیگابایتی 999 دلار قیمت گذاری شده است، آیفون XS Max هم در همین ظرفیت 64 گیگابایتی 1099 دلار قیمت دارد. جالب اینجاست که قیمت ارزان‌ترین آیفون رونمایی شده جدید، آیفون XR که از پنل LCD بهره می‌برد 749 دلار است.

حالا شیائومی باندل‌هایی را تعریف کرده است که دقیقا XS، XS Max و XR نام دارند. در این باندل‌ها علاوه بر یک گوشی، تجهیزاتی همچون نوت بوک، هندزفری، تبلت و... هم قرار گرفته‌اند اما همه این پکیج‌ها دقیقا قیمت آیفون هم نام خود را دارند. به این ترتیب شیائومی بسیار هوشمندانه عمل کرده و در نظر دارد به کاربران چینی خود بگویید با همین میزان هزینه که باید برای خرید تنها یک دستگاه اپل بپردازند، می‌توانند چندین وسیله مختلف را خریداری کنند. باندل‌های جدید شیائومی را در ادامه معرفی می‌کنیم.

 

باندل شیائومی XR

همچون آیفون XR، باندل شیائومی XR هم ارزان قیمت‌ترین پکیج است. این باندل شامل گجت‌های زیر است:

  • گوشی هوشمند Mi 8 SE (رنگ خاکستری، دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی)
  • لپ تاپ می نوت ایر (12.5 اینچی، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، رنگ نقره‌ای)
  • دستبند هوشمند می بند 3 شیائومی
  • هندزفری بلوتوث

باندل XR شیائومی، هم قیمت با آیفون XR

باندل XR شیائومی، هم قیمت با آیفون XR

 

باندل شیائومی XS

باندل دوم شیائومی، XS نام دارد که هم قیمت آیفون XS است اما شامل گجت‌های زیر است:

  • گوشی هوشمند Mi Mix 2S شیائومی (رنگ مشکی، 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی)
  • لپ تاپ می نوت بوک ایر (13.3 اینچی، رنگ نقره‌ای)
  • دستبند هوشمند می بند 3 شیائومی
  • هندزفری بلوتوث

باندل XS شیائومی، هم قیمت با آیفون XS

باندل XS شیائومی، هم قیمت با آیفون XS

 

باندل شیائومی XS Max

پکیج سوم شیائومی مانند گران‌ترین آیفون 2018، آیفون XS Max، پرهزینه‌ترین باندل است اما شامل پرچمدار این کمپانی است. گجت‌های موجود در این باندل عبارتند از:

  • گوشی هوشمند Mi 8 شیائومی (8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی)
  • لپ تاپ می نوت بوک پرو (دارای پردازنده گرافیکی MX150)
  • دستبند هوشمند می بند 3 شیائومی
  • ایرپاد بلوتوث

باندل XS Max شیائومی، هم قیمت با آیفون XS Max

باندل XS Max شیائومی، هم قیمت با آیفون XS Max

 

سیاست‌های شیائومی بسیار هوشمندانه است. این کمپانی معتقد است برندهای بزرگی همچون اپل، ساموسنگ و... بخش زیادی از درآمد خود را مدیون نام برندشان هستند اما در برابر پولی که دریافت می‌کنند، کیفیت برابری عرضه نمی‌کنند. شیائومی همواره به دنبال این است تا حاشیه این سود را کاهش دهد و در کنار عرضه محصولاتی زیبا و باکیفیت، قیمت را متعادل نگه دارد. شاید اصلی‌ترین دلیل محبوبیت شیائومی در این سال‌های اخیر همین مسئله باشد.

نظر شما در مورد باندل‌های جدید شیائومی چیست؟ آیا با وجود این باندل‌ها و جمع شدن چندین گجت در یک پکیج، هنوز هم کفه ترازو به سمت آیفون‌های 2018 است؟ اگر در این شرایط قرار می‌گرفتید کدام گزینه انتخاب شما بود؟

 

پیشنهاد فیسیت: آیفون XS و XS Max، پرچمداران جدید اپل رونمایی شدند

پیشنهاد فیسیت: اپل واچ سری 4 معرفی شد، معرفی تمامی قابلیت‌های این ساعت هوشمند

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.  

منبع خبر: bgr


3 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ستاره

سه‌شنبه, 27 شهریور 1397

حالا اگر هواوی این کار و میکرد یه چیزی ! ولی شاومی محصولات بی کیفیت و بدی داره خودم یه پاوربانکش و خریدم و دوستم یه گوشیش رو بسیار بی کیفیت و بدرد نخور بیشتر محصولاتش شبیه اسباب بازی کودکان هستش ! و فقط تبلیغات بیخود میشه برای محصولاتش امیدوارم این برند تحریم بشه

پاسخ

misofej

شنبه, 31 شهریور 1397

عالیه این باندل ها! ریختیم زمین قشنگ! دم شیائومی گرم

پاسخ

بالابر ایران

شنبه, 14 مهر 1397

ما که چندین مورد از محصولات شیامی را استفاده میکنیم بهترین کیفیت را دارند و بهترین قیمت را سرعت بالا کیفت بالا انتن دهی عالی دو سیم کارت همزمان فورجی تنها گوشی فکر کنم تو ایرانه الانم هر کی بگه میگم فقط شیامی بگیر

پاسخ

ثبت نظر