مایکروسافت به کاربران هشدار می‌دهد که از اج استفاده کنند

مایکروسافت به کاربران هشدار می‌دهد که از اج استفاده کنند

بدون شک مایکروسافت اج ازاینترنت اکسپلورربهتر است. اما این که اج بهتر از کروم و یا فایرفاکس باشد یک انتخاب شخصی است. البته برای همه به جزخود مایکروسافت. 
مایکروسافت اج مرورگر بسیار خوبی است و دلایل زیادی وجود دارد که دلتان بخواهد از آن استفاده کنید. البته این انتخاب شماست و قطعاً آخرین چیزی که هر کاربری را خوشحال خواهد کرد این است که مایکروسافت سعی کند شما ما مجبور به ترک کروم و فایرفاکس کند. 
متاسفانه این دقیقاً کاری است که مایکروسافت کرده است. در نسخه‌ی بتای جدید ویندوز اینسایدر این شرکت، مایکروسافت مدام به کاربران هشدار می‌دهد که به جای کروم و فایرفاکس از اج استفاده کنند. 
اگر برای جست‌وجوی گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس از مرورگر اج استفاده کنید یک پیام هشدار ظاهر می‌شود که به شما می‌گوید « مایکروسافت اج مرورگر سریع‌تر و امن‌تری برای ویندوز10 است که به صورت پیش‌فرض روی مرورگر شما نصب شده است.» اگر پیام را نادیده بگیرید و سعی کنید که کروم و یا فایرفاکس را نصب کنید یک پیام دیگر به شما نشان داده می‌شود که باز به شما یادآوری می‌کند شما هم اکنون مایکروسافت اج را روی دستگاه خود به صورت نصب شده دارید که مرورگر بسیار سریع‌تری برای ویندوز10 است. سپس به شما دو گزینه داده می‌شود که یا از مایکروسافت اج استفاده کنید و یا مرورگر مورد نظر خود را نصب کنید. 
مایکروسافت اخیراً اقدام به تغییر تنظیمات پیش فرض کرده است. در گذشته شما می‌توانستید از هرجایی اپلیکیشن‌ها را نصب کنید. اما هم اکنون انجام این مراحل کمی دشوارتر شده است. البته خوشبختانه می‌توانید به راحتی تنظیمات را تغییر دهید. 
این که مایکروسافت سعی می‌کند که کاربران را به استفاده ازاج تشویق کند قابل درک است. اما تنها کاری که این شرکت می‌کند این است که تنها مزاحم کاربرانش شود چرا که بعید است کسی با این پیام نظرش را عوض کند. 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر