15 قابلیت شگفت‌انگیز که با iOS 12 ممکن شد

15 قابلیت شگفت‌انگیز که با iOS 12 ممکن شد

15 قابلیت شگفت‌انگیز که با iOS 12 ممکن شد را در فیسیت ببینید.

بعد از مدت‌ها انتظار بالاخره روز گذشته اپل جدیدترین نسخه از سیستم عامل خود، iOS 12 را در دسترس کاربران قرار داد. در حال حاضر تمامی دستگاه‌هایی که از iOS 11 بهره می‌برند می‌توانند iOS 12 را روی گوشی خود نصب کنند. با ما همراه باشید تا مهم‌ترین قابلیت‌های iOS 12 را با شما به اشتراک بگذاریم.

پیشنهاد فیسیت: iOS 12 رسما منتشر شد، چه دستگاه‌هایی به iOS 12 آپدیت می‌شوند

 

مهمترین قابلیت‌های iOS 12

1- از تصویر خودتان میموجی بسازید

مدت‌هاست که ایموجی‌های جای خود را در ارتباطات مجازی باز کرده‌اند اما حالا و با عرضه آی او اس 12 (iOS 12) شاهد پیشرفته‌ترین نوع ایموجی هستیم. میموجی‌ها به شما امکان می‌دهند تا با استفاده از تصویر خودتان انیموجی‌های متحرک بسیازید.

 

2- مدیرت امن و راحت رمزهای عبور

یکی از پیشرفت‌های iOS 12 به مدیریت رمزهای عبور برمی‌گردد. برای نمونه در صورتی که بخواهید عضو سایت یا برنامه جدیدی شوید، آی او اس 12 پسوردهایی امن، طولانی و قوی را به شما پیشنهاد می‌کند. ضمنا آی او اس 12 لیست پسوردهایی که بارها و بارها از آن‌ها استفاده کرده‌اید را ذخیره می‌کند تا بعدا راحت‌تر بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. برای دسترسی به این لیست کافی است به مسیر Setting> Passwords & Accounts> Website & App Passwords بروید.

 

3- اشتراک تصاویر به هوش مصنوعی

اپل در زمینه هوش مصنوعی در تصاویر هم پیشرفت‌های زیادی داشته است. iOS 12 با استفاده از هوش مصنوعی تصویر افرادی که اغلب در تصاویر شما حضور دارند را تشخیص داده و به شما پیشنهاد می‌کند که تصویر را با آن‌ها به اشتراک بگذارید.

 

4- اعتیاد به موبایلتان را ترک کنید

اپل در نسخه جدید سیستم عاملش برای کاربرانی که به گوشی اعتیاد پیدا کرده‌اند هم گزینه‌‌ای را در نظر گرفته است؛ ScreenTime.

با استفاده از Screen Time می‌توانید لیست برنامه‌هایی که اغلب از آن‌ها استفاده می‌کنید را ببینید و حالا می‌توانید برای استفاده از هر برنامه زمان محدودی را مشخص کنید. ضمنا برای یک دسته‌بندی خاص از برنامه‌ها (مثلا پیام رسان‌ها و...) می‌توانید این محدودیت را اعمال کنید.

 

5- محاسبه اندازه اجسام با واقعیت افزوده

اپل در آی او اس 12 برنامه جدیدی به نام Measure را به صفحه هوم اضافه کرده است که قادر است با استفاده از واقعیت افزوده، اندازه اجسام را اندازه‌گیری کند.

 

6- سیری، هوشمندتر از قبل

بهبود سیری همیشه یکی از برنامه‌های اپل بوده است. حالا و با iOS 12 سیری از قبل هوشمندتر شده است. سیری در آی او اس 12 قادر است به سوالات مربوط به سلبریتی‌ها، غذا و... دقیق‌تر جواب دهد. ضمنا دستیار صوتی اپل می‌تواند جملات را به بیش از 50 زبان زنده دنیا ترجمه کند. همچنین می‌توانید از سیری بخواهید تا رمز عبور شما را نگهداری کند، در صورتی که این رمز را از او بپرسید، سیری پسورد را روی صفحه نمایش نشان می‌دهد اما آن را نمی‌خواند.

 

7- آپدیت خودکار سیستم عامل

اپل در iOS 12 ویژگی آپدیت خودکار را اضافه کرده است. کافی است مسیر General> Software Update را بروید و آیدیپ خودکار را فعال کنید. از این به بعد سیستم عامل به صورت خودکار، در طول شب، در صورتی که وای فای روشن باشد، آپدیت می‌شود.

 

سایر قابلیت‌های افزوده شده به iOS 12

8- می‌توانید به ویدیوها و.. استیکر، میموجی (mimoji) و متن اضافه کنید

9- نوتیفیکیشن‌ها را راحت‌تر و به صورت دسته‌ای از روی لاک اسکرین حذف کنید

10- به لطف هوش مصنوعی ساده‌تر و سریع‌تر تصاویر را پیدا می‌کنید

11- خواندن راحت‌تر کتاب‌های الکترونیکی با Apple Book

12- اضافه شدن ARKit 2 و امکان به اشتراک گذاری تجربه واقعیت افزوده

13- تنظیمات بیشتری برای گزینه Do Not Distrub در اختیار دارید

14- قابلیت برقراری تماس ویدیویی گروهی با فیس تام (حداکثر تا 32 نفر)

15- امنیت بیشتر در وب با محافظت در برابر کوکی‌ها

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.  

منبع خبر: gizmodo


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر