محدودیت دانلود آفلاین اسپاتیفای به ده هزارموزیک افزایش یافت

محدودیت دانلود آفلاین اسپاتیفای به ده هزارموزیک افزایش یافت


شرکت اسپاتیفای تعداد آهنگ‌هایی را که می‌توانید دانلود کنید تا به صورت آفلاین گوش دهید افزایش داده است. درحالی که بیشتر کاربران اسپاتیفای زمان خود را صرف گوش دادن به موزیک به صورت آنلاین می‌کنند اما می‌توانند برای مصرف آفلاین این موزیک‌ها را دانلود کنند. 
پیش از این شما روی هر دستگاه می‌توانستید تا حداکثر 3333 موزیک دانلود کنید. شما همچنین می‌توانستید از سه دستگاه به طور همزمان با یک حساب کاربری استفاده کنید که مجموع را به 9999 موزیک می‌رساند. اما حال می‌توانید تا حداکثر ده هزار موزیک را در هر دستگاه دانلود کرده و از پنج دستگاه به طور همزمان استفاده کنید که مجموع آهنگ‌ها را به پنجاه هزار موزیک می‌رساند. 
به نظر می‌رسد که مجله رولینگ استون اولین مرکز خبری است که متوجه این تغییر شده که با آپدیت اخیر اسپاتیفای منتشر شده است. در نتیجه کاربرانی که هم اکنون از محدودیت 3333 موزیک خود روی یک دستگاه استفاده کرده‌اند می‌توانند دوباره اقدام به دانلود موزیک کنند. 
شرکت اسپاتیفای گفت: « در اسپاتیفای ما همیشه در حال تلاش برای بهبود خدمات برای کاربرانمان هستیم. حال می‌توانیم تایید کنیم که تعداد موزیک‌های آفلاین دانلود شده را از 3333 روی یک دستگاه به 10 هزار در پنج دستگاه افزایش داده‌ایم.» 
متاسفانه شرکت اسپاتیفای هنوز تعداد موزیک‍های موجود در آرشیو را افزایش نداده است. اما انتظار می‌رود که به زودی این مشکل نیز حل شود. 
این حرکتی بسیار زیبا از طرف اسپاتیفای بود چرا که هیچ دلیل منطقی برای وجود چنین محدودیتی وجود نداشت. درضمن بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند که آهنگ‌ها را به صورت آفلاین گوش کنند تا این که هربار برای آن‌ها ترافیک مصرف کنند. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.  

 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر