پیام های تمسخرآمیز هواوی به اپل همچنان ادامه دارد!

پیام های تمسخرآمیز هواوی به اپل همچنان ادامه دارد!

شب گذشته، در اپل استور کارکنان هواوی، بسته هایی را به افرادی که منتظر خرید iPhone Xs بودند، هدیه دادند.

شب گذشته، در اپل استور کارکنان هواوی، بسته‌هایی را به افرادی که منتظر خرید iPhone Xs بودند، هدیه دادند. این بسته‌ها که حاوی لوازم جانبی بودند به صورت رایگان توزیع شدند. البته به نظر می‌رسد این کار عجیب هواوی نشان از کنایه جدید این شرکت به اپل است.

این اتفاق غیرقابل پیش بینی، درحالی در کشور سنگاپور اتفاق افتاد که دقیقاً در همان روز کاربران سنگاپور و کشور‌های همین حوزه می‌توانستند آیفون‌های XS و XSMax اپل را خریداری نمایند.

 

پیغام کنایه آمیز روی بسته ها

جالب اینجاست که  در این بسته‌ها یک پاوربانک قرار داده بودند و روی بسته‌ها پیغام کنایه آمیزی با این عنوان نوشته شده بود که:

در این بسته یک پاوربانک است که شما به آن نیاز دارید؛ از طرف هواوی.

گویا این پیام هواوی به این قضیه که باتری آیفون ‌های جدید ظرفیت پایینی دارد، اشاره می‌کند.

 

 

سرمایه‌گذاری هواوی برای رونمایی جدیدش

پاوربانک‌هایی که به طرفداران اپل هدیه داده شد تحت عنوان 10,000 HUAWEI SuperCharge بودند که قیمت هر کدام 80 دلار بود. طبق گزارش‌هایی، بعد از به اتمام رسیدن بسته ها، افرادی که در انتظار خرید آیفون های جدید بودند از صف خارج شدند و مسئولان این شرکت را برای گرفتن پاور بانک‌های رایگان هواوی دنبال کردند.

این اولین باری نیست که هواوی اپل را به سخره می‌گیرد بلکه دفعه قبل از اپل برای اینکه همه چیز را مثل سابق نگه داشته تشکر کرده و خود را قهرمان سال عنوان کرده بود.

هواوی قرار است 24 مهر در لندن از جدیدترین گوشی خود یعنی Huawei Mate 20 رونمایی کند، باید دید آیا هواوی می‌تواند با این شگرد‌های تبلیغاتی توجه طرفداران اپل را به خود جلب کند؟!

پیشنهاد فیسیت: اینترنت همراه ایرانسل گران شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: slashgear


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر