نمایشگاه تلکام 2018 برگزار می‌شود

نمایشگاه تلکام 2018 برگزار می‌شود

نوزدهمین دوره از نمایشگاه تلکام، از تاریخ 11 تا 14 مهرماه برگزار می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد نمایشگاه تلکام 2018 کلیک کنید.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی، نمایشگاه تلکام 2018، از 11 مهرماه آغاز شده و تا 14 مهرماه ادامه دارد. در این نمایشگاه که با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سندیکای مخابرات ایران برگزار می‌شود، 130 شرکت‌ از بخش خصوصی، 16 شرکت از بخش دولتی و 20 شرکت خارجی حضور خواهند داشت.

 

هدف برگزاری نمایشگاه تلکام 2018

چندین سال است که نمایشگاه تلکام هر ساله در تهران برگزار می‌شود و در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای شرکت‌های داخلی در زمینه مخابرات، موبایل، اینترنت و امکانات پیشرفته ارتباطی به نمایش گذاشته می‌شود. ضمنا این نمایشگاه محلی برای تبادل اطلاعات و مذاکره و آشنایی صنعتگران، تولیدکنندگان و خدمات‌دهندگان صنایع مخابراتی نیز خواهد بود. در این رویداد شاهد پنل‌های تخصصی با موضوعات روز مرتبط با صنایع مخابراتی و ارتباطی نیز خواهیم بود.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی، اعلام کرده است با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه جدید ایالات متحده آمریکا علیه ایران، نمایشگاه ایران تلکام می‌تواند فرصت مناسب برای شناسایی و بهره برداری از ظرفیت‌های جدید حوزه مخابرات باشد.

 

زمان و محل برگزاری نمایشگاه تلکام 2018

نمایشگاه تلکام 2018 امسال در تاریخ 11 تا 14 مهرماه و در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد. بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر