اسپایفای از هنرمندان مستقل خواست که موزیک‌های خود را روی این پلتفرم آپلود کنند

اسپایفای از هنرمندان مستقل خواست که موزیک‌های خود را روی این پلتفرم آپلود کنند

از حالا به بعد اسپاتیفای به هنرمندان مستقل این امکان را می‌دهد تا موزیک‌های خود را روی این سرویس موزیک آنلاین آپلود کنند. این قابلیت به هنرمندان مستقل اجازه می‌دهد تا کنترل روند پخش موزیک را بدون نیاز به پرداخت پول به سرویس‌های شخص ثالث و مجوز در دست بگیرند. 
درحالی که ما برای تفریح از اسپاتیفای استفاده می‌کنیم اما هنرمندان طور دیگری از این اپلیکیشن بهره می‌برند. به جز تعداد محدودی از هنرمندان بقیه آن‌ها می‌خواهند که موزیکشان روی این پلتفرم باشد تا هرگاه که کسی موزیکشان را گوش کرد پولی به آن‌ها پرداخت شود. 
Spotify for Artists به طور مستقیم به امور هنرمندان رسیدگی می‌کند. درحالی که شرکت‌های معتبر کارهای مرتبط با هنرمندان معروف را انجام می‌دهند، هنرمندان مستقل خودشان باید همه‌ی کارها را پیش ببرند. حال شرکت اسپایتفای به آن‌‎ها این امتیاز را می‎‌دهد تا خودشان کارهای هنریشان را روی این پلتفرم آپلود کنند. 
در بلاگ مخصوص Spotify for Artists این شرکت سرویس آنلاین موزیک توضیح می‌دهد که قابلیت آپلود موزیک توسط هنرمندان قابلیتی است که خیلی‌ها آن را درخواست کرده بودند. در نتیجه برای همکاری با هنرمندان مستقل شرکت اسپاتیفای تصمیم گرفته تا روند کار را برایشان ساده‌تر کند. 
امکان آپلود موزیک برای هنرمندان مستقل در حال حاضر در مرحله بتا قرار داشته و به چند هزار هنرمند که در امریکا هستند محدود می‌شود. اما اسپایفای قول داده که هنرمندان و شرکت‌های بیشتری بتوانند در آینده از این قابلیت استفاده کنند. 
در نتیجه اگر شما هم یک هنرمند مستقل هستید که دوست دارید موزیک خود را روی این پلتفرم قرار دهید روزی خواهد رسید که بتوانید موزیک‌های خود را مانند هنرمندان معروف روی اسپاتیفای قرار دهید. اگر دوست دارید که این کار را انجام دهد می‎توانید درخواست خود را وارد کنید. 
در چنین موقعیتی همه برنده هستند. چرا که اسپاتیفای موزیک‌های بیشتری روی سرویس خود خواهد داشت و از طرف دیگر هنرمندان مستقل با کمترین زحمت می‌توانند از این پلتفرم برای شنیده و شناخته شدن استفاده کرده و کمی هم پول دربیاورند. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر