هایپرجوس، قوی‌ترین پاوربانک مجهز به USB-C دنیا

هایپرجوس، قوی‌ترین پاوربانک مجهز به USB-C دنیا

هایپرجوس، قوی‌ترین پاوربانک مجهز به USB-C دنیا است که به زودی و با قیمتی حدود 149 دلار عرضه می‌شود.

پاوربانک‌های مدت‌هاست که مشکل بدون شارژ ماندن کاربران در مسافرت، رفت و آمد و حتی زمان قطع برق را رفع کرده‌اند و به یکی از کالاهای محبوب کاربران تبدیل شده‌اند. با این وجود تصور اینکه با یک پاوربانک بتوانید به صورت همزمان و با سرعت بسیار بالا سه وسیله لپ تاپ، تبلت و گوشی را شارژ کنید، بسیار ایده‌آل به نظر می‌رسد.

موضوع به پاوربانک هایپرجوس (HyperJuice) برمی‌گردد، پروژه‌ای که حدود یک ماه پیش در سایت کیک استارتر ایجاد شد و حالا در همین کوتاه توانسته‌ است 4 برابر بودجه‌ای که انتظار می‌رفت را به دست بیاورد.

 

مشخصات پاوربانک هایپرجوس

این پاوربانک هایپرجوس که دارای 27000 میلی آمپر ساعت ظرفیت است، از دو پورت USB تایپ C بهره می‌برد که یکی 100 وات است و دیگری 60 وات. هر دو این پورت‌ها از Power Delivery 3.0 پشتیبانی می‌کنند.

بعلاوه این پاوربانک به یک پورت USB تایپ A نیز مجهز شده است که دارای خروجی 18 وات است و از شارژ سریع کوالکام 3.0 پشتیبانی می‌کند. در صورتی که به طور همزمان از هر سه پورت این پاوربانک استفاده کنید، در مجموع 130 وات خروجی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

پورت‌های پاوربانک HyperJuice

پورت‌های پاوربانک HyperJuice

 

قابلیت‌های پاوربانک هایپرجوس

ظرفیت بالا: ظرفیت پاوربانک HyperJuice به اندازه‌ای است که به راحتی می‌توان لپ تاپ مک بوک پرو 15 اینچی را دو بار شارژ کرد. ضمنا با این پاوربانک می‌توانید یک لپ تاپ کوچک، یک تبلت و یک گوشی را به صورت همزان شارژ کنید.

تاییده سفرهای هوایی: پاوربانک قدرتمند هایپرجوس دارای تاییده‌های مربوط به سفرهای هوایی است.

قابل استفاده برای شارژ انواع دستگاه‌ها: با پاوربانک HyperJuice می‌توانید دستگاه‌های مختلف مانند دوربین‌های عکاسی، هدفون‌، اسپیکر، هدست واقعیت مجازی، نینتندو سوییچ، پهباد و... را شارژ کرد.

شارژ سریع: یکی از بهترین قابلیت‌های این پاوربانک قدرتمند، سریع شارژ شدن خودش است. هایپرجوس تنها در مدت یک ساعت شارژ می‌شود. این در حالی است که سایر پاوربانک‌های هم ظرفیت و هم رده آن حداقل به حدود 4 ساعت زمان نیاز دارند. ضمنا حین شارژ شدن هایپرجوس می‌توانید از این پاوربانک خروجی هم بگیرید.

قیمت مناسب نسبت به نمونه‌های هم‌رده: این پاوربانک نسبت به نمونه‌های مشابه خود قیمت مناسب‌تری خواهد داشت. انتظار داریم پاوربانک هایپرجوس به زودی و با قیمت 149 دلار وارد بازار شود.

مقایسه هایپرجوس با نمونه های مشابه

مقایسه پاوربانک هایپرجوس با نمونه های مشابه

 

مشخصات فنی پاوربانک هایپرجوس

  • ظرفیت: 27000 میلی آمپر ساعت
  • پورت‌ها: دو پورت USB-C و یک پورت USB-A
  • ورودی و خروجی پورت 100 واتی: 5V/3A, 9V/3A, 12V/3A, 15V/3A, 20V/3A, 20V/5A
  • خروجی پورت 60 واتی: 5V/3A, 9V/3A, 12V/3A, 15V/3A, 20V/3A
  • خروجی پورت 18 واتی: 3.6V~12V, Max 18W
  • وزن: 550 گرم
  • بازده: تا 98 درصد
  • زمان مورد نیاز برای شارژ: حدود 1 تا 1.5 ساعت
  • جنس بدنه: آلومینیوم

 

پیشنهاد فیسیت: بهترین راهنمای خرید پاوربانک به همراه معرفی بهترین پاوربانک‌ها (97) 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: kickstarter


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر