چطور قابلیت تشخیص سقوط را در اپل واچ سری 4 فعال کنیم

چطور قابلیت تشخیص سقوط را در اپل واچ سری 4 فعال کنیم

اپل واچ سری 4، ساعت هوشمند جدید اپل به قابلیت تشخیص سقوط مجهز است اما به صورت پیش‌فرض فعال نیست. با فیسیت همراه باشید تا نحوه فعال کردن قابلیت Fall Detection را آموزش دهیم.

چند روز پیش اپل در کنفرانس 2018 خود از سه گوشی آیفون با نام‌های آیفون XS، XS مکس و XR و جدید‌ترین ساعت هوشمند خود، اپل واچ سری 4 (Apple Watch Serries 4) رونمایی کرد. جذابیت اصلی رویداد اپل شاید از نظر بسیاری از کاربران همین اپل واچ سری 4 بود که به قابلیت‌های بسیاری در زمینه سلامتی کاربران مجهز شده بود. تواناییتشخیص سقوط (Fall Detection) و کنترل ضربان قلب، دو ویژگی منحصر به فردی هستند که در این ساعت هوشمند شاهد آن‌ها هستیم.

اپل واچ سری 4 قادر است سقوط کاربر را تشخیص دهد. در این شرایط اپل واچ پیامی را روی صفحه نمایش نشان می‌دهد که از کاربر می‌پرسد آیا حال او خوب است یا خیر؟ اما در صورتی که کاربر هیچ پاسخی ندهد، این ساعت هوشمند به صورت اتوماتیک خودش با اورژانس تماس می‌گیرد.

در واقع این ساعت هوشمند بعد از تشخیص افتادن کاربر و بعد از اینکه از کاربر پرسید که آیا حالش خوب است یا نه، 15 ثانیه منتظر می‌ماند. در صورتی که بعد از این مدت پاسخی از کاربر دریافت نکرد، یک آلارم به صدا در می‌آید و سپس پیام اضطراری برای مخاطبین اضطراری کاربر ارسال می‌شود. در مرحله بعد اپل واچ سری 4 با اورژانس تماس می‌گیرد.

البته این مسئله را در نظر داشته باشید که این ساعت هوشمند به صورت صد در صد نمی‌تواند سقوط را تشخیص دهد و در برخی موارد ممکن است دچار اشتباه شود.

توانایی تشخیص سقوط در apple watch series 4

توانایی تشخیص سقوط در apple watch series 4

 

نحوه فعال کردن قابلیت تشخیص سقوط را در اپل واچ سری 4

قابلیت تشخیص سقوط (Fall Detection) در این ساعت هوشمند اپل تنها کاربرانی که بالای 65 سال هستند به صورت پیش فرض فعال است و سایر افراد باید به صورت دستی آن را فعال کنند. فعال کردن قابلیت تشخیص سقوط در این ساعت هوشمند بسیار ساده است تنها کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  1. برنامه اپل واچ را روی آیفون خود باز کنید.
  2. روی دکمه My Watch ضربه بزنید.
  3. گزینه Emergency SOS را انتخاب کنید.
  4. گزینه Fall Detection را روی حالت فعال قرار دهید.
  5. در مرحله آخر گزینه Confirm را انتخاب کنید.

 

 

پیشنهاد فیسیت: اپل واچ سری 4 معرفی شد، معرفی تمامی قابلیت‌های این ساعت هوشمند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

منبع خبر: appleinsider و cnbc


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

یک کاربر

چهارشنبه, 18 مهر 1397

قیمت اپل واچ سری 4 چنده؟

پاسخ

ثبت نظر