مدیران اینستاگرام از سمت خود استعفا دادند

مدیران اینستاگرام از سمت خود استعفا دادند

مدیران اینستاگرام، «کوین سیستروم» و «مایک کریگر» بعد از 8 سال از سمت خود استعفا داده و اینستاگرام را ترک کردند.

بی شک اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر دنیاست که هر روزه شاهد اضافه شدن قابلیت‌های جذابی در این برنامه هستیم. این شبکه اجتماعی در ابتدا در سال 2010 توسط «کوین سیستروم» و «مایک کریگر» توسعه داده شد و پس از دو سال، در حالی که تنها حدود 350 میلیون کاربر داشت، توسط فیسبوک خریداری شد.

حالا بعد از 6 سال همکاری با فیسبوک، کوین سیستروم و مایک کریگر از اینستاگرام جدا شده و رسما استعفا دادند. سیستروم در پست دیگری دلیل جدایی خود از اینستاگرام را چنین عنوان کرده است:

من و مایک از فعالیت 8 سال گذشته در اینستاگرام و 6 سال همکاری با فیسبوک خوش‌حال هستیم. تیم ما از 13 نفر به جمعی از هزاران نفر در سراسر دنیا گسترش یافت و اینستاگرام در بین بیش از یک میلیارد نفر در سراسر دنیا محبوبیت دارد. حالا ما آماده مرحله بعدی هستیم.

«کوین سیستروم» و «مایک کریگر» مدیران اینستاگرام

«کوین سیستروم» و «مایک کریگر» مدیران اینستاگرام

 

اگرچه این دو نفر اینستاگرام را با جمله « می‌رویم تا کنجکاوی و خلاقیت خود را بازیابیم» ترک کردند اما شایعات و گزارشات بسیاری نشان می‌دهد که علت اصلی استعفای این دو نفر چیز دیگری است. گویا مدتی است که مدیران سابق اینستاگرام با سیاست‌های تجاری مدیرعامل فیسبوک (کمپانی مادر اینستاگرام)، مارک زاکربرگ، مشکل داشته‌اند.

مارک زاکربرگ در واکنش به استعفای مدیران اینستاگرام در بیانیه‌ای به صورت عموم چنین گفت:

واقعا از کار با سیستروم و کریگر لذت بردم. آن‌ها مدیران خارق‌العاده‌ای هستند و اینستاگرام انعکاس استعدادهای خلاقانه‌ی هردوی آن‌هاست. من از کار با این دو نفر در 6 سال اخیر هم لذت بردم و هم چیزهای زیادی یاد گرفتم. برایشان بهترین آرزوها را دارم و مشتاق دیدن محصول بعدی آن‌ها هستم.

 

استعفای مدیران اینستاگرام و توقف خلاقیت اینستاگرام

مدت‌هاست که اینستاگرام دائما در حال به‌روزرسانی است و همه روزه شاهد قابلیت‌های جدید در آن هستیم. حال دیگر اینستاگرام ماهیت تک بعدی 8 سال پیش خود را ندارد و تنها به اشتراک عکس محدود نیست بلکه قابلیت‌های ارسال پیام، استوری، IGTV و... همگی ویژگی‌های جذابی هستند که اینستاگرام را محبوب کرد. حالا باید ببینیم که آیا بعد از جدا شدن این دو نفر، دوران طلایی اینستاگرام هم به پایان می‌رسد و یا اینکه این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

منبع خبر: instagram-press


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر