گلکسی A20 میان‌رده مقرون‌به‌صرفه سامسونگ رونمایی شد

گلکسی A20 میان‌رده مقرون‌به‌صرفه سامسونگ رونمایی شد

گلکسی A20 میان‌رده مقرون‌به‌صرفه سامسونگ رونمایی شد

بعد از رونمایی از دو میان‌رده گلکسی A30 و A50 و همچنین گوشی پایین رده گلکسی A10، دقایقی پیش سامسونگ از گوشی دیگری با نام گلکسی 20 رونمایی کرده است که مشخصاتی ما بین گلکسی A30 و گلکسی A10 دارد. با فیسیت همراه باشید تا این مشخصات این گوشی را با هم بررسی کنیم.

 

بررسی گوشی گلکسی M20

نمایشگر بزرگ و infinity-v

گوشی گلکسی A20 به یک صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع infinity-v و AMOLED مجهز شده است که دارای رزولوشن 720 در 1560 است. بنابراین سامسونگ در این گوشی ترند اخیر طراحی گوشی‌های هوشمند را رعایت کرده است اما همچنان یک حاشیه باریک در پایین گوشی خودنمایی می‌کند.

 

سخت افزاری میان‌رده

سامسونگ این گوشی را به پردازنده‌ Exynos 7884 هشت هسته‌ای مجهز کرده است که پردازنده‌ای میان‌رده است. ضمناً این گوشی از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. سامسونگ برای این گوشی یک اسلات اختصاصی برای کارت حافظه در نظر گرفته است که می‌توان کارت حافظه‌ای تا 512 گیگابایت را به آن اضافه کرد.

از نظر دوربین هم این گوشی چندان حرفی برای گفتن ندارد. دوربین اصلی دوگانه 13+5 مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، دوربین‌های این گوشی را تشکیل می‌دهند.

 

باتری و سیستم عامل؛ نقاط قوت گلکسی A20

گوشی گلکسی A20 سامسونگ تا به این جا مشخصات چشم‌گیری نداشت اما باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی و تجهیز به جدیدترین نسخه اندروید یعنی اندروید 9.0 پای، دو نقطه قوت این گوشی هستند.

این گوشی میان‌رده در دو رنگ آبی و مشکی و با قیمت حدود 200 یورو راهی بازار خواهد شد.

مشخصات گوشی گلکسی A20

مشخصات گوشی گلکسی A20

 

بررسی ارزش خرید

اخیراً گوشی‌هایی با سخت افزاری قدرتمند و البته با قیمتی بسیار مناسب راهی بازار شده‌اند. در همین برند گلکسی شاهد رونمایی از گوشی‌های سری M گلکسی بودیم (گلکسی M10، M20 و گلکسی M30) که در رده قیمتی مشابه، به مراتب قدرتمندتر هستند. به جز برند سامسونگ، گوشی‌های جدید برند ردمی هم به شدت قدرتمند و خوش قیمت هستند. برای نمونه ردمی نوت 7 و ردمی نوت 7 پرو که برچسب قیمتی مشابه و حتی کمتری دارند از دوربین اصلی‌ 48 مگاپیکسلی، رم و حافظه داخلی بالاتر بهره می‌برند. بنابراین به نظر می‌رسد در این رنج قیمتی انتخاب‌های بهتری مانند گوشی‌های سری M گلکسی و گوشی‌های ردمی داشته باشید.

 

اخبار مرتبط:

راهنمای خرید: بهترین گوشی های میانرده 2019 زیر 4 میلیون

ردمی نوت 7 پرو؛ میانرده خوش قیمت شیائومی با دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Abolfazlrastin

پنج‌شنبه, 01 فروردین 1398

فقط گوشی ردمی 7

پاسخ

ثبت نظر