پیش فروش فوق العاده اپل واچ سری 4 با وجود قیمت بسیار بالا

پیش فروش فوق العاده اپل واچ سری 4 با وجود قیمت بسیار بالا

با وجود قیمت اپل واچ سری 4، این ساعت هوشمند اپل پیش فروش بسیار خوبی را داشته است و می‌تواند در سه ماهه آخر سال 2018 و حتی ابتدای سال 2019 فروش بسیار خوبی داشته باشد.

21 شهریورماه بود که اپل در کنفرانس 2018 خود از سه گوشی آیفون با نام‌های آیفون XS، XS مکس و آیفون XR به همراه اپل واچ سری 4 (apple watch series 4) رونمایی کرد.

جذابیت اصلی رویداد امسال اپل، ساعت هوشمند اپل واچ سری 4 بود، ساعتی که اپل آن را نه تنها بهترین ساعت هوشمند دنیا، بلکه بهترین ساعت دنیا معرفی کرد. این ساعت هوشمند به قابلیت‌های بسیاری مجهز شده است که در نوع خود منحصر به فرد است.

اپل واچ 4 از قابلیت تشخیص سقوط (Fall Detection) بهره می‌برد. به این معنا که اگر کاربر سقوط کند، اپل واچ متوجه می‌شود و با نمایش یک پیام روی صفحه نمایش ساعت هوشمند، وضعیت سلامت او را می‌پرسد. درصورتی‌که بعد 15 ثانیه کاربر پاسخی به او نداد، به لیست مخاطبین اضطراری کاربر پیامی ارسال کرده و سپس با اورژانس تماس برقرار می‌کند. بی شک این قابلیت برای افراد مسنی که احتمال زمین خوردن آن‌ها هست، بسیار کاربردی است. البته قابلیت تشخیص سقوط (Fall Detection) تنها برای افراد بالای 65 سال فعال است اما می‌توانید به سادگی این قابلیت خودتان فعال کنید.

پیشنهاد فیسیت: چطور قابلیت تشخیص سقوط را در اپل واچ 4 فعال کنیم

 

این ساعت هوشمند جدید اپل به قابلیت کنترل ضربان قلب هم مجهز شده است و حتی به صورت دقیق‌تر می‌تواند نوار قلب کاربر را هم ارائه دهد. این ساعت هوشمند جدید اپل از قابلیت‌های کاربردی دیگری همچون نمایشگر بزرگ‌تر، سنسورهای جدید، قابلیت الکتروکاردیوگراف (برای ثبت نوار قلب) و... هم بهره می‌برد.

 

قیمت اپل واچ سری 4 عامل فروش کم نشد

تمامی این قابلیت‌ها در کنار یکدیگر، اپل واچ 4 را به بهترین ساعت هوشمند دنیا تبدیل کرده است. البته قیمت اپل واچ سری 4 شاید علتی باشد که بسیاری از افراد به سراغ انتخاب‌های دیگری همچون می بند 2 یا می بند 3 شیائومی بروند و یا حتی ترجیح بدهند از اپل واچ سری 3 یا 2 بهره ببرند.

با این وجود اگر شما هم با قیمت اپل واچ سری 4 مشکل دارید می‌توانید از همان ساعت هوشمند اپل واچ سری 3 استفاده کنید در عوض ساعت هوشمند خود را به واچ او اس 5 مجهز کنید تا بتوانید تا حد زیادی قابلیت‌های apple watch series 4 را تجربه کنید.

با وجود قیمت اپل واچ سری 4، پیش فروش این ساعت هوشمند چیز دیگری را نشان می‌دهد. گویا تنها در یک هفته گذشته پیش فروش اپل واچ 4 بیش از حد انتظار بوده است. تحلیل‌گران پیش‌تر انتظار داشتند که در سال 2018 حدود 18 میلیون ساعت هوشمند و اپل به فروش برسد که بیش از نیمی از این میزان را اپل واچ 4 در دست داشته باشد. حالا اما به نظر می‌رسد فروش ساعت هوشمند اپل در سال 2108 عدد 19.5 میلیون را هم پست سر بگذارد.

با این اوصاف سه ماهه پایانی سال 2018 و حتی ابتدای سال 2019 زمان طلایی برای فروش اپل واچ 4 خواهد بود.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.  

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر