باتری آیفون XS مکس مغلوب پرچمداران اندرویدی شد

باتری آیفون XS مکس مغلوب پرچمداران اندرویدی شد

آیفون XS مکس مغلوب پرچمداران اندرویدی شد. جالب است که هوآوی پی20 پرو با اختلاف حدود چهار ساعت از آیفون XS Max در صدر این رقابت ها قرار دارد.

وب‌ سایت بررسی گوشی های هوشمند، نتایج بررسی باتری آیفون XS را منتشر کرد. برخلاف ورژن 6.5 اینچی اپل که بالاترین ظرفیت باتری را در آیفون دارد، آیفون XS مکس مغلوب پرچمداران اندرویدی شد. جالب است که هوآوی پی20 پرو با اختلاف حدود چهار ساعت از آیفون XS Max در صدر این رقابت ها قرار دارد.

 

رده بندی  شارژدهی آیفون XS مکس، XS و دیگر گوشی‌های اندرویدی

این آزمایش‌ها با استفاده از سیستم تست استاندارد شده Toms Guide انجام شد و نتایج شگفت انگیز بود. پرچمدارهای اندرویدی این آزمایش شامل وان پلاس ۶، گلکسی نوت ۹، پیکسل ۲ اکس ال، هواوی پی ۲۰ پرو، اچ تی سی U12 پلاس و الجی جی ۷ تینکیو بودند. در این آزمایش، با توجه به اینکه میانگین شارژدهی باتری‌های این گروه 9 ساعت و 48 دقیقه بود، میزان شاژدهی آیفون XS با شارژدهی 9 ساعت و 41 دقیقه پایین‌تر از این میانگین بود در حالی که آیفون XS مکس با 10 ساعت و 38 دقیقه بالاتر از میانگین قرار داشت، اما دیگر پرچمداران اندرویدی به ترتیب زیر توانستند در رده های بالاتری از آیفون XS مکس قرار بگیرند.

و هواوی پی ۲۰ پرو با ظرفیت 14 ساعت و 13 دقیقه

پیکسل ۲ اکس ال با 12 ساعت و 9 دقیقه

گلکسی نوت ۹ با قابلیت شارژ 11ساعت و 26 دقیقه

وان پلاس 6 با 11 ساعت و 23 دقیقه شارژدهی

آیفون XS مکس با 10 ساعت و 38 دقیقه

با این حال اچ تی سی U12 پلاس و الجی جی ۷ تینکیو همچنان در رده‌های پایین‌تر از آیفون XS قرار دارند.

مقایسه باتری آیفون‌های 2018 و پرچمداران اندرویدی

مقایسه باتری آیفون‌های 2018 و پرچمداران اندرویدی

 

این تست در شرایط اتصال وب با استفاده از 4G LTE انجام شده تا زمانیکه باتری خارج شود. هر گوشی دارای روشنایی صفحه نمایش به 150 نیت است و تیم اطمینان می دهد که هر تلفن دارای سرویس کامل با استفاده از T-Mobile و تقویت کننده 4G LTE CellSpot است. و اینکه در مورد اپل، تیم، تغییر رنگ "True Tone" و قابلیت روشنایی خودکار را در هنگام آزمایش غیرفعال کرد.

 

باتری آیفون XS مکس

آیفون XS مکس دارای بزرگترین باتری است که تاکنون بر روی یک آیفون به دلیل ترکیبی از عوامل مختلف یافت شده است. این شرکت با استفاده از یک صفحه stacked logic برای این دستگاه های با کیفیت بالا، با یک طراحی گران تر، امکان استفاده بیشتر از فضای باتری را می‌دهد. این سلول ها به صورت L شکل گرفته اند تا شکاف را پر کنند، به این معنی که دستگاه دارای ظرفیت 3،174 مگابایت است، درحالی که با همان حجم مشابه، 8 پلاس با ظرفیت 2691 مگابایت باتری فوق العاده‌ای است.

البته اپل ظرفیت باتری خود را تبلیغ نمی کند، بلکه تمرکز بیشتری بر دوام باتری دارد مثلا طول عمر باتری در آیفون‌های جدید 1.5 ساعت بیشتر از آیفون X است. این شرکت، هر دو نرم افزار و سخت افزار را به صورت خانگی طراحی کرده‌، به این معنی که می‌توان از طریق به روز رسانی نرم افزار تغییرات زیادی را در آن‌ها ایجاد کرد و در نهایت طول عمر باتری را در آیفون‌ها بالاتر برد.

همچنین به نظر می‌رسد iOS 12.1 در نسخه های آینده تغییراتی در این ارقام ایجاد کند.

منبع خبر: inverse


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر