مشخصات هواوی میت 20 و میت 20 پرو، دستاویز هواوی برای تمسخر اپل فاش شد

مشخصات هواوی میت 20 و میت 20 پرو، دستاویز هواوی برای تمسخر اپل فاش شد

مشخصات هواوی میت 20 و میت 20 پرو، دستاویز هواوی برای تمسخر اپل فاش شد. در این دو گوشی شاهد قابلیت جدیدی به نام Voice ID خواهیم بود.

با تمسخرهای اخیر هواوی نسبت به اپل، شدیدا انتظار رونمایی از پرچمداران جدید این کمپانی، هواوی میت 20 و میت 20 پرو را می‌کشیم. در این وضعیت اخبار و شایعات مختلفی درباره این پرچمداران جدید به گوش می‌رسد که مشخصات و قابلیت‌های بسیاری از این دو گوشی را فاش کرده است.

به عنوان نمونه می‌دانیم که این دو گوشی به ترتیب به باتری‌های 4000 و 4200 میلی آمپر ساعتی مجهز شده‌اند. این همان نقطه ضعفی است که هواوی به گوشی‌های اپل وارد می‌داند از این رو در روز پیش‌فروش آیفون‌های 2018، هواوی به خریداران آیفون یک پاوربانک هدیه داد که روی آن نوشته شده بود "لازمت می‌شود".

بنا به شایعات انتظار داریم که هواوی میت 20 و میت 20 پرو به نسل جدید تکنولوژی شارژ سریع که گویا سوپر شارژ 2.0 نام دارد، مجهز شوند. شایعات حاکی از آن است که به لطف این قابلیت، هواوی میت 20 و میت 20 پرو قادرند تنها در 30 دقیقه شارژ خود را از 0 به 70 برسانند.

دوربین پرچمداران جدید هواوی به لنز تله فوتو مجهز خواهد شد. گویا این دو گوشی از دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی بهره می‌برند که در قسمت ناچ بالای گوشی قرار خواهد گرفت.

پرچمداران جدید هواوی از سنسورهای تشخیص چهره‌ی سه بعدی بهره خواهند برد که می‌تواند در کمتر از 0.5 ثانیه چهره کاربر را شناسایی کرده و قفل گوشی را باز کند. البته بناست تا در نسخه ارزان‌تر این گوشی‌ها از سنسور دو بعدی استفاده شود.

باز کردن قفل گوشی نکته حائز اهمیتی در هواوی میت 20 و میت 20 پرو است. از این رو تنها شاهد قفل گشایی با چهره نیستیم بلکه به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد فناوری جدیدی با نام Vioce ID را در گوشی‌های جدیدش به کار بگیرد که با صدای کاربر قفل گوشی را باز می‌کند. شایعات حاکی از آن است که قدرت و دقت تشخیص Voice ID به اندازه‌ای است که حتی در شلوغی هم می‌تواند صدای کاربر را تشخیص دهد.

 

سایر مشخصات و ویژگی‌های درز یافته از هواوی میت 20 و میت 20 پرو

  • رم 4 در هواوی میت 20 / رم 6 در هواوی میت 20 پرو
  • پشتیبانی از کارت حافظه تا 128 گیگابایت (کارت حافظه نانو اس دی)
  • استفاده از بلندگوهای استریو در هواوی میت 20 پرو
  • ضد آب و گرد و غبار (هواوی میت 20 دارای استاندارد IP67 / هواوی میت 20 دارای استاندارد IP53)
  • قیمت این گوشی‌ها 840 تا 1115 دلار تخمین زده می‌شود

 

به نظر شما قابلیت‌ها و مشخصات هواوی میت 20 و میت 20 پرو در حدی است که هواوی اپل را به سخره بگیرد؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران فیسیت به اشتراک بگذارید.

 

پیشنهاد فیسیت: هواوی اپل را به سخره گرفت!

پیشنهاد فیسیت: آیفون 2018 در یک کفه و پکیج هم قیمت اما پربار شیائومی در کفه دیگر، کدام یک انتخاب معقول‌تری است

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر