عمر اسکایپ کلاسیک برای مایکروسافت به پایان می‌رسد

عمر اسکایپ کلاسیک برای مایکروسافت به پایان می‌رسد

عمر اسکایپ کلاسیک برای مایکروسافت به پایان می‌رسد و از آبان ماه دیگر مایکروسافت از نسخه 7.0 اسکایپ پشتیبانی نخواهد کرد.

از حدود یک ماه پیش مایکروسافت تصمیم گرفته است تا پشتیبانی از اسکایپ کلاسیک (نسخه 7.0 اسکایپ) را پایان دهد اما این تصمیم از همان ابتدا بازخوردهای بدی را به همراه داشت. در پی اعتراض کاربران به پایان پشتیبانی از اسکایپ کلاسیک و نارضایتی از تغییرات ایجاد شده در نسخه 8، مایکروسافت این تصمیم را به مدت یک ماه به تعویق انداخت اما حالا رسما اعلام کرده است که در ماه نوامبر پشتیبانی از نسخه 7.0 اسکایپ را قطع خواهد کرد.

به گفته مایکروسافت در روز اول ماه نوامبر پشتیبانی از اسکایپ کلاسیک روی کامپیوتر به طور کلی به اتمام خواهد رسید و در تاریخ 15 نوامبر پشتیبانی از این نسخه از اسکایپ روی گوشی و تبلت لغو خواهد شد.

تصمیم قطعی مایکروسافت در حالی است که یکی از معترضان این تصمیم ضمن درخواست از مایکروسافت برای عدم قطع پشتیبانی از اسکایپ کلاسیک، طوماری را ایجاد کرده است و از سایر معترضان خواسته است تا به این کمپین بپیوندند. جالب اینجاست که تا کنون بیش از 1میلیون نفر این طومار را امضا کرده‌اند تا قابلیت‌های سازمانی اسکایپ لغو نشود. با این وجود به نظر می‌رسد مایکروسافت همچنان بر تصمیم خود مصمم است.

مایکروسافت در پاسخ به این اعتراض اعلام کرده است که صدای کاربرانش را می‌شوند و خواسته آن‌ها را پاسخ می‌دهد. مایکروسافت در بیانیه‌ای چنین اعلام کرده است:

ما همچنان روی قابلیت‌های درخواستی کاربران کار خواهیم کرد. به تازگی امکان مکالمه را به گفت و گوها اضافه کرده‌ایم و به زودی قابلیت جستجو در پیام‌ها را فراهم می‌کنیم. ضمنا به زودی شما می‌توانید شماره تلفن‌های خود را به فهرست کنونی مخاطبان خود اضافه کنید و روی وضعیت دسترس‌پذیری خود کنترل بیشتری داشته باشید.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا موافق تصمیم اخیر مایکروسافت هستید؟

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: techcrunch


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر