ابهامات درمورد گلکسی پی 30 و سنسور اثر انگشت جدید

ابهامات درمورد گلکسی پی 30 و سنسور اثر انگشت جدید

برخلاف اینکه انتظار می‌رفت شاهد حسگر اثر انگشت، زیر صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند گلکسی پی سی باشیم اما این قابلیت در این گوشی‌ها وجود ندارد

با توجه به برخی از عکس‌های منتشر شده از گلکسی پی 30 (Galaxy P30)، برخلاف آنچه انتظار داشتم که شاهد حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش این گوشی‌های هوشمند باشیم، این قابلیت در این گوشی‌ها وجود ندارد بلکه تنها به حسگر اثر انگشت نوری مجهز هستند. به احتمال زیاد حسگر‌های اثر انگشت زیر صفحه نمایش را در Galaxy S10 خواهیم دید که در سال آینده عرضه خواهد شد. درواقع حسگرهای گلکسی اس 10 (Galaxy S10) از نوع سنسور پیشرفته تر اولتراسونیک خواهند بود.

 

حسگر اثر انگشت در گلکسی پی 30 (Galaxy P30)

پیش از انتشار این تصاویر انتظار می‌رفت گوشی هوشمند با شماره مدل SM-G6200، اولین گوشی مجهز به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش باشد و شایعات بسیاری وجود این حسگر را در گلکسی پی 30 (Galaxy P30) تائید می‌کردند. در جریان ارسال گوشی برای دریافت تائیدیه‌ی TENAA در چین، عکس‌هایی از گلکسی پی 30 منتشر شد که نشان می‌دهد یک سنسور اثر انگشت پشتی در کنار دوربین دوگانه این گوشی وجود دارد. بنابراین شایعات مبنی بر اینکه گلکسی پی 30 اولین گوشی مجهز به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر است، اعتباری ندارد.

اگر چه هنوز صحبتی درمورد مشخصات این گوشی مطرح نشده است اما با توجه به گزارش‌ها، نمایشگر 5.9 اینچی گلکسی پی 30، فاقد ناچ است و احتمالا دارای باتری 3,300 میلی آمپری خواهد بود.

 

 

 

احتمال یا واقعیت؟

در کنار همه این شایعات، ممکن است SM-G6200 با عنوان گلکسی پی 30 عرضه نشود و همه این احتمالات در مورد این گوشی اشتباه باشد. علاوه بر این ممکن است دو نسخه از این دستگاه به بازار عرضه شود و یکی از آن‌ها سنسور اثر انگشت در داخل صفحه نمایش داشته باشد.

اگرچه سامسونگ هنوز معرفی این گوشی هوشمند را تائید نکرده اما به نظر می‌رسد در صورت عرضه گلکسی پی 30، قبل از انتشار آن در بازارهای سراسر دنیا ابتدا این گوشی در بازارهای چین در دسترس قرار گیرد.

حال باید دید سامسونگ، گوشی گلکسی پی 30 را معرفی می‌کند؟ آیا مشخصات احتمالی گلکسی پی 30 حقیقت دارد یا نه؟

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: sammobile


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Ygx

پنج‌شنبه, 12 مهر 1397

سایت خیلی خوبی دارین ولی مطالب کوتاه و غیرجذاب اند

پاسخ

ثبت نظر