Yahoo Together، پیام رسان جدید یاهو برای اندروید و iOS منتشر شد

Yahoo Together، پیام رسان جدید یاهو برای اندروید و iOS منتشر شد

Yahoo Together، پیام رسان جدید یاهو برای اندروید و iOS منتشر شد. برای اطلاع کامل از نحوه ثبت نام و دانلود و قابلیت‌های این پیام رسان فیسیت را ببینید.

اوایل سال جاری بود که یاهو، پیام رسان نوستالژیک خود، یاهو مسنجر را به کلی تعطیل کرد زیرا عموم کاربران دیگر از این پیام رسان استقبالی نمی‌کردند. به همین دلیل یاهو بعد از پایان دادن به یاهو مسنجر، نسخه آزمایشی پیام رسان جدیدی را با نام اسکورل (Squirrel) را بی سر و صدا معرفی کرد. حالا اما نسخه رسمی این پیام رسان و با نام یاهو توگدر (Yahoo Together) رسما معرفی شده است و در دسترس کاربران اندورید و iOS قرار گرفته است.

 

ویژگی‌های پیام رسان یاهو توگدر (Yahoo Together)

رقیبی برای Slack

واسط کاربری پیام رسان یاهو توگدر (Yahoo Together) نشان می‌دهد که یاهو در تلاش است تا به رقیبی برای اسلک (Slack) تبدیل شود. به نظر می‌رسد پیام رسان جدید یاهو با استفاده از پروتکل Internet Relay Chat (پروتکل مربوط به چت که از یک سری قوانین ساخته شده است)، بر منظم سازی مکالمات تمرکز دارد.

برای نمونه هنگامی که در یک گروه چت عضو هستید و درباره موضوعات مختلفی صحبت می‌شود، می‌توانید تنها یک گروه خاص از پیام‌ها که دقیقا مربوط به یک موضوع است را دنبال کنید و جالب‌تر اینکه می‌توانید نوتیفیکیشین پیام‌های مربوط به سایر موضوعات را هم خاموش کنید. همین ویژگی باعث می‌شود که پیام رسان جدید یاهو همچون Slack بتواند کاربرد سازمانی هم داشته باشد.

 

قابلیت Smart Reminder

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی که در پیام رسان جدید یاهو و برای اولین بار شاهد هستیم، قابلیت Smart Reminder است. به واسطه این قابلیت می‌توانید برای هر پیامی یک یادآور برای روز و ساعت مشخص تعیین کنید و همه اعضای گروه دقیقا در همان زمان یادآور شما را دریافت می‌کنند.

 

امکان سرچ در فایل‌های به اشتراک گذاشته شده

اپلیکیشن پیام رسان یاهو توگدر هم مانند همه پیام رسان‌های کنونی امکان به اشتراک گذاری تصویر، ویدیو و... را فراهم می‌کند. همچنین امکان سرچ هم در یاهو توگدر (Yahoo Together) وجود دارد که می‌توانید راحت‌تر فایل‌های به اشتراک گذاشته شده را پیدا کنید.

 

مشکلات و کمبودهای پیام رسان یاهو توگدر (Yahoo Together)

پیام رسان جدید یاهو با وجود قابلیت‌هایی که ذکر کردیم هنوز هم مشکلات و کمبودهایی دارد که احتمالا به واسطه همین مشکلات چندان مورد توجه کاربران قرار نگیرد. برای نمونه می‌توانیم به کمبودهای زیر اشاره کنیم:

  • سریع و روان نیست
  • امکان تماس صوتی ندارد
  • هنوز نسخه دسکتاپ و وب این برنامه ساخته نشده است

سه مشکل اساسی که گفته شد لازمه هر پیام رسانی برای موفقیت است زیرا در حال حاضر برترین و پر طرفدارترین پیام رسان‌های کنونی این سه پیش شرط را دارند. بنابراین یاهو برای رقابت با سایر پیام رسان‌ها بی شک باید این سه پیش شرط را در پیام رسان جدیدش لحاظ کند.

 

ایجاد حساب در پیام رسان یاهو توگدر

شما می‌توانید با استفاده از شماره‌ی تلفن ‌همراه یا اکانت یاهو به پیام‌رسان جدید یاهو، وارد شوید. جالب این است که اگر کاربری را به گروه خود دعوت کنید، آن کاربر نیازی به وارد شدن به حساب خود ندارد؛ بلکه تنها نیاز است کد یکتای گروه خود را به او بدهید تا با وارد کردن آن مستقیما به گروه شما اضافه شود.

دانلود یاهو توگدر : اندروید ، iOS

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.  

منبع خبر: phonearena و mybroadband


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر