انتشار آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 به دلیل یک باگ به تعویق افتاد

انتشار آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 به دلیل یک باگ به تعویق افتاد

انتشار آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 به دلیل یک باگ و حذف برخی فایل‌های کاربران به تعویق افتاد.

آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 چند روز پیش و در جریان رونمایی از محصولات سرفیس، با قابلیت‌های جذابی همچون بهره‌گیری از اپلیکیشن Your Phone عرضه شد اما تعدادی از کاربرانی که این به‌روزرسانی را روی سیستم خود نصب کرده بودند، با یک مشکل بزرگ مواجه شده بودند. گویا به واسطه این باگ بزرگ، برخی از کاربران بعد از آپدیت زودهنگام، متوجه شدند که تعدادی از فایل‌های آن‌ها به کلی حذف شده است به طوری که حتی با استفاده از نرم افزار بازیابی اطلاعات هم قابل بازیابی نیستند.

این موضوع به مایکروسافت اطلاع داده شده بود و این کمپانی قول داده بود تا موضوع را پیگیری کند. حالا مایکروسافت بعد از بررسی این مشکل در وب سایت خود چنین اعلام کرده است:

به‌ دلیل دریافت گزارش‌هایی از کاربران مبنی بر حذف شدن برخی فایل‌های شخصی در اثر نصب آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10، انتشار آپدیت که منجر به نصب نسخه‌ی 1809 می‌شود، برای تمامی کاربران متوقف شد.

ضمناً مایکروسافت به کاربران توصیه کرده است که تا برطرف شدن مشکل به هیچ عنوان آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 را روی سیستم خود نصب نکنند و منتظر بمانند تا نسخه جدید عرضه شود.

مسئله تعجب برانگیز اینجاست که میلیون‌ها نفر در تست ویندوز 10 با مایکروسافت همکاری دارند اما هیچ یک در زمان استفاده از نسخه آزمایشی متوجه این مشکل نشده‌اند. با این وجود به نظر می‌رسد این آپدیت‌های اخیر ویندوز 10 با مشکلاتی همراه بوده است زیرا پیش‌تر مایکروسافت مجبور شد تا به دلیل مشکلاتی که در صفحه آبی مرگ بود، انتشار آپدیت آوریل 2018 ویندوز 10 را به تأخیر بیاندازد.

مایکروسافت در نظر داشت که تا در تاریخ 17 مهرماه آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 را رسماً منتشر کند اما این مشکل احتمالاً برنامه مایکروسافت را به تأخیر بیاندازد. برای جلوگیری از این مشکل پیشنهاد می‌کنیم که آپدیت خودکار اکتبر 2018 ویندوز 10 را روی سیستم خود متوقف کنید.

پیشنهاد فیسیت: چطور جلوی آپدیت خودکار اکتبر 2018 ویندوز 10 را بگیریم

پیشنهاد فیسیت: مهمترین ویژگی‌های موجود در آپدیت اکتبر 2018 ویندوز

پیشنهاد فیسیت: چطور آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 را همین حالا دریافت کنیم

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: theverge


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

parastoo

یک‌شنبه, 15 مهر 1397

مطلبتون خیلی جالب بود ممنونم .

پاسخ

ثبت نظر