اپل واچ نایکی پلاس سری 4، ساعت هوشمند جدید اپل رونمایی شد

اپل واچ نایکی پلاس سری 4، ساعت هوشمند جدید اپل رونمایی شد

اپل واچ نایکی پلاس سری 4، ساعت هوشمند جدید اپل با قیمتی مانند اپل واچ سری 4 اما طراحی اسپرت‌تر و با قابلیت‌های حرفه‌ای ورزشی رونمایی شد.

اپل در رویداد 2018 خود، از آیفون‌های 2018 به همراه اپل واچ سری 4 (Apple Watch series 4) رونمایی کرد. گل سرسبد این مراسم اپل واچ سری 4 بود که به قابلیت‌های هیجان‌انگیزی همچون قابلیت تشخیص سقوط (Fall detection)، ثبت نوار قلب و... مجهز شده بود. این ساعت هوشمند اپل با صفحه نمایش بزرگ و نازک‌تر از قبل، یک انتخاب هوشمندانه برای ورزش‌کاران حرفه‌ای است.

 

پیشنهاد فیسیت: اپل واچ سری 4 معرفی شد، معرفی تمامی قابلیت‌های این ساعت هوشمند

پیشنهاد فیسیت: چطور قابلیت تشخیص سقوط را در اپل واچ سری 4 فعال کنیم

 

حالا اپل نسخه خاص‌تری از این محصول را با نام اپل واچ نایکی پلاس سری 4 (Apple watch Nike+ series 4) طراحی کرده است که شکل اسپرت‌تری دارد و هم اکنون قابل پیش خرید است.

ساعت هوشمند اپل واچ نایکی پلاس سری 4 هم مانند اپل واچ سری 4 در دو اندازه 40 و 44 میلی‌متری و هر دو مدل دارای GPS و GPS+ Cellural در دسترس کاربران است. قیمت اپل واچ نایک پلاس سری 4 تفاوتی با قیمت اپل واچ سری 4 ندارد و چیزی بین 399 تا 499 دلار قیمت‌گذاری شده است.

این قیمت شامل بند اسپرت ساعت هوشمند جدید اپل نیز می‌شود. می‌توانید یکی از سه مدل بند ساعت مشکی، سفید_مشکی و یک بند مشکی و نقره‌ای بافته شده را انتخاب کنید. البته یک نمونه بند مشکی و طلایی دیگر هم طراحی شده است که برای خرید آن باید 49 دلار بپردازید.

ساعت هوشمند اپل واچ نایکی پلاس سری 4 علاوه بر طراحی اسپرت‌تر، از واچ فیس‌های ویژه‌ای بهره می‌برد. ضمناً برنامه‌‌های Run Club و  Training Club هم به صورت پیش‌فرض روی این ساعت هوشمند نصب شده است.

برنامه Run Club : این برنامه برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند دویدن‌شان را ردگیری کنند، برنامه‌ بسیاری مناسبی است.

برنامه Traning club : بیش از 180 تمرین رایگان نایک از طریق این برنامه در دسترس شماست که برای حفظ تناسب اندام واقعاً عالی هستند. ضمناً این برنامه با نمایش نوتیفیکیشن، تمرین‌هایی که می‌توانید در طول روز انجام دهید را به شما پیشنهاد می‌دهد.

برنامه‌‌هایRun Club و  Training Club 

برنامه‌‌هایRun Club و  Training Club

 

پیش خرید این ساعت هوشمند از هم اکنون آغاز شده است و در برخی خرده‌فروشی‌های موجود در سراسر جهان از جمله آمریکا، استرلیا، کانادا، انگلیس و برخی مناطق در اروپا و آسیا قابل خرید است. در حال حاضر تنها تعداد محدودی از این ساعت هوشمند عرضه شده است بنابراین اگر قصد دارید که قبل از همه از اپل واچ نایکی پلاس سری 4 استفاده کنید، برای خرید باید عجله کنید.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: apple و gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر