چگونه فایل‌های حذف شده در آپدیت اکتبر2018 ویندوز10 را بازیابی کنیم؟

چگونه فایل‌های حذف شده در آپدیت اکتبر2018 ویندوز10 را بازیابی کنیم؟

مایکروسافت آپدیت اکتبر 2018 ویندوز10 را متوقف کرده است چرا که بنا به گزارش بسیاری از کاربران پس از دریافت  این به روز رسانی بعضی از فایل‌هایشان حذف شده است. 
در وب‌سایت پشتیبانی مایکروسافت اعلام کرد که :« ما فعلاً آپدیت اکتبر 2018 ویندوز10 را برای همه کاربران متوقف کرده‌ایم ( نسخه 1809) تا درمورد مشکلات پیش آمده تحقیق کنیم.» 
علاوه بر ارسال آپدیت از طریق ویندوز آپدیت، مدیا کریشن تول و آپدیت اسیستنت، این شرکت همچنین به کاربران توصیه کرده تا برای دریافت کمک با پشتیبانی مایکروسافت تماس بگیرند. 
اگر فایل‌های شما حذف شده سریعاً دستگاه خود را رها کرده و با پشتیبانی مایکروسافت تماس بگیرید. بنا به گزارش دونا سارکر، رئیس برنامه ویندوز اینسایدر، این شرکت ابزارهایی برای بازیابی فایل‌هایتان به شما ارائه می‌دهد. 
اگر به یک کامپیوتر دیگر دسترسی دارید می‌توانید از طریق https://support.microsoft.com/en-us/contactus/ با مایکروسافت تماس بگیرید. 
البته بسیاری از کاربران اعلام کرده‌اند که ابزارهای شخص ثالث مثل  Recuva از شرکت CCleaner برای بازیابی فایل‌های گم شده مناسب است چرا که به نظر می‌رسد که فایل‌ها به جای این که از درایو سخت حذف شوند توسط آپدیت پاک شده‌اند. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.  

 

 

منبع خبر: pureinfotech

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر