خرید کتاب از آمازون در ایران چگونه انجام می‌شود

خرید کتاب از آمازون در ایران چگونه انجام می‌شود

با مطالعه‌ی کتاب‌های زبان اصلی می توانید یک گام از افراد دیگر جلوتر باشید. در این شرایط هر کتابی را ماه‌ها یا حتی سال‌ها پیش از ترجمه به زبان فارسی می توانید بخوانید و به روز بمانید. هر چند امروزه در برخی کتاب فروشی ها کتاب های اوریجینال و زبان اصلی یافت می شود، ولی تنوع آن‌ها بسیار محدود است و خرید کتاب‌ های زبان اصلی برای ما ایرانی ها اغلب چالشی جدی بوده و هست.

از آنجا که وب سایت آمازون به عنوان بزرگترین کتابفروشی آنلاین دنیا شناخته می‌شود، وب سایت آمازون برای خرید کتاب اوریجینال معمولا اولین انتخاب افرادی است که به صورت حرفه ای  مطالعه می کنند. هرچند ما ایرانیها به خاطر تحریم ها نمی توانیم مستقیم و راحت از سایت آمازون خرید و در ایران تحویل بگیریم ولی به لطف شرکت های واسط پرداختی مثل پیمنت اکسپرس خرید از آمازون در ایران نیز تا حد زیادی تسهیل شده است.

 

اول نسخه مطلوبتان برای خرید کتاب از سایت آمازون را انتخاب کنید

نسخه‌ی معمولی (Paper cover): این کتاب ها با جلد و کاغذهای معمولی ارایه میشوند. از آنجایی که هزینه ارسال کتاب از آمازون وابسته به وزن آن است، نسخه معمولی نسبت به نسخه با جلد سخت هزینه ارسال کمتری را شامل می شود و خرید کتاب از آمازون برای شما با قیمت مناسب تری انجام می شود.


نسخه‌ی با جلد سخت (Hard cover): این نسخه کتاب‌ها جلدی محکم و صحافی شده دارند در نتیجه می‌توانید سال‌های سال این کتاب‌ها را سالم مطالعه و نگهداری کنید. فقط در نظر داشته باشید که به واسطه متریال استفاده شده در این نسخه، کتاب درخواستی سنگین‌وزن‌تر خواهد بود و طبیعتاً هزینه ارسال آن نسبت به نسخه کاغذی بیشتر می‌شود. 


نسخه‌ی الکترونیکی (ebook): در سایت آمازون امکان خرید کتاب به صورت الکترونیکی و در فرمت‌های مخصوص سیستم‌عامل‌های ویندوز، اندروید، آی‌او‌اس و کیندل وجود دارد که خرید این نسخه‌ها برای افرادی که عادت به مطالعه روی اسکرین موبایل، تبلت و یا کتابخوان دارند توصیه می‌شود چون این نسخه‌ها به نسبت با قیمت پایین‌تری عرضه می‌شوند و هم هزینه ارسال ندارند.

نسخه‌ی صوتی (Audio cd): برخی از کتاب‌های موجود در آمازون، دارای نسخه‌ی صوتی هستند. شما می‌توانید پس از پرداخت مبلغ نسخه‌ی صوتی کتاب، آن‌ را در قالب‌های MP3 و نسخه‌ی ویژه‌ی کیندل‌های با قابلیت پخش نسخه‌ی صوتی کتاب‌ها دانلود و از آن‌ها استفاده کنید. خرید این نسخه برای افرادی که مهارت شنیداری زبان انگلیسی بالایی دارند و ساعت‌های زیادی را در طول روز در ترافیک به سر می‌برند بسیار کاربردی است.


نسخه‌های دست‌دوم(Used): شما می‌توانید کتاب‌های دست‌دوم در آمازون را با قیمتی به مراتب کمتر از نسخه‌‌های دیگر آن خریداری کنید. در نظر داشته باشید که این کتاب‌ها به‌دلیل استفاده، ممکن است دارای نواقص یا خرابی‌هایی نیز باشد. پس اگر انتخاب شما این نسخه کتاب است باید این ریسک را بپذیرید.

 

چطور خرید کتاب از سایت آمازون در ایران داشته باشید

با استفاده از ویزا کارت و مسترکارت، خوشبختانه با کمک شرکت هایی مثل پیمنت اکسپرس امکان تهیه ویزاکارت و مسترکارت در ایران مهیاست و میتوانید از طریق پنل حساب کاربری وب سایت برای صدور ویزاکارت و مسترکارت ثبت سفارش کنید.

خرید خود را به پیمنت اکسپرس بسپارید، کتاب مورد نظرتان را در وب سایت آمازون پیدا کنید، لینکش را از طریق ثبت سفارش، حساب کاربری خود در وب سایت پیمنت اکسپرس، بفرستید تا علاوه بر خرید بتوانید کتابی که از وب سایت آمازون میخرید را در ایران تحویل بگیرید. خبر خوب اینکه پیمنت اکسپرس هزینه اضافی بابت انجام این خدمات از شما نمیگیرد و شما علاوه بر قیمت کتاب درخواستی تنها باید معادل هزینه حمل آن به ایران را بپردازید. پیمنت اکسپرس این خدمات را رایگان ارائه میدهد تا در حد خود بتواند نقشی در گسترش فرهنگ کتابخوانی در کشور داشته باشد.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.  

faceit.width-400.png

رسانه دیجیتال فیسیت

با ما در ارتباط باش...


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر